|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2563 2564 [2565] 2566 2567 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Meillä ainakaan tykätä "esiintyä" naapurikulkineiden väelle. ![]() ![]() Tänään se tapahtui mitä olen viimeiset kymmenen vuotta kauhulla odottanut. Nimittäin tästä eteenpäin ikää kysyttäessä vastaus on aloitettava kuutosella. Onneksi olkoon 👍 Tänään se tapahtui mitä olen viimeiset kymmenen vuotta kauhulla odottanut. Nimittäin tästä eteenpäin ikää kysyttäessä vastaus on aloitettava kuutosella. Sydämelliset onnittelut. Ikä on vaan numeroita. Mielestäni mieli ja aktiivisuus eri sektoreilla ovat elämänsuola. Mä en oo tänään tehny muuta kun käyskennelly uimarannalla. Jos autoissa on nuorempaa väkeä, niin niillä muutakin tekemistä kuin katella ikkunasta .Aipelle onnittelut saate sanoi tällä aireella kuuluisit nuorimpiin.
Tänään se tapahtui mitä olen viimeiset kymmenen vuotta kauhulla odottanut. Nimittäin tästä eteenpäin ikää kysyttäessä vastaus on aloitettava kuutosella. Onnittelut nuorukaiselle! Tänään se tapahtui mitä olen viimeiset kymmenen vuotta kauhulla odottanut. Nimittäin tästä eteenpäin ikää kysyttäessä vastaus on aloitettava kuutosella.Onnea ja Terveyttä Aipelle Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2563 2564 [2565] 2566 2567 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|