Ei saa Seppo sotkea![]()
Minähän siivosin, mä saan silloin sotkeakin? ?

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2561 2562 [2563] 2564 2565 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ei saa Seppo sotkea Minähän siivosin, mä saan silloin sotkeakin? ? ![]() Minähän siivosin, mä saan silloin sotkeakin? ?Mitäs vaimo sanoo ![]()
Mitäs vaimo sanoo Kai siivootkin, kun sotketkin? Mutta mikään ei muutu, sillä sotken tai en, niin joudun siivoamaan kuitenkin. ![]() Kai siivootkin, kun sotketkin?Onneksi sulla jämerä Emäntä.muuten oist hulttio ![]() Ruuan päälle noin 1/2 tynnin siesta. Heräämisen jälkeen kakkua ( leipäkoneella tehtyä) + kahvia. Lehteen pääsee kommenteistani, tuosta alareunasta tai blogistani. kun menin hakemaan niitä talvitossuja Citigon niin eipä vanteet sopinutkaan ..renkaat kylläkin Nyt kysynkin oiskos jotku vanteet, jotka sopis tohon Citigon ja jotka eivät maksais 290 egua kyselee ... sipu nuukana ![]() Niinhän sit kävi taas minun tuurillamistä ne talvi renkaiden vanteet on tullut? jos ole oikein ymmärtänyt olet ostanut uuden paketin talvi renkaita vanteineen. mistä ne talvi renkaiden vanteet on tullut? jos ole oikein ymmärtänyt olet ostanut uuden paketin talvi renkaita vanteineen. Olin ostamassa uudet piikirenkaat ja käytetyt vanteet jotka ei nyt sit alle laitettuna sopineetkaan tuoho citigon jotta nyt on etsinnässä vain ne vanteet ? Tuo se sulku varmaan on. Kovin vaatimaton verrattuna aikansa skandaaliin, joka on nimennyt myöhemmin lukuisia muita. ![]() Niin. Eläintarha. ![]() Miten tuonkin sopii, lamppu tietty uusitaan mutta muovikorjauksiin en luota ja puskurin toinen pää on joskus korjattu edellisen omistajan toimesta ja ekana talvena kun minulla oli auto korjaus petti. Ja tuo toinen pääty on kohtalaisen rumasti paikattu sen jälkeen. Uuden puskurin hinta on yli 800.- ja joku osuus tuosta pitäisi vaatia naapurilta. Tuollaiset pienet vahingot harmittaa, olisi mennyt kunnolla rikki niin olisi helpompi sopia. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2561 2562 [2563] 2564 2565 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|