rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9973165 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #37725 : 9.10.2016 kello on 16:57 »
Enempi vököstellessä ja käden roikutuksessa mennyt tämä päivä. Kuitenkin käytiin enkelljoukkion vanhimman Sveitsiin lähtö konserttia katsomassa. Menevät syyslomalla viikoksi konsertoimaan alppimaahan.  :D

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:54
  • Eipä turhia höttyillä :)
« Vastaus #37726 : 9.10.2016 kello on 17:28 »
Kukkasipuleita istuteltu emännän tiukassa ohjaistuksessa oikein urakalla, liekö noita jo n. 700 kaiken kaikkiaan maahan tökitty Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #37727 : 9.10.2016 kello on 17:29 »
Jos en muuta keksi
niin laitan sen MYYTY ilmotuksen sinne
ja kiitos taas avustanne .. :-*

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 05:38
« Vastaus #37728 : 9.10.2016 kello on 17:51 »
Otettu vaihteeksi pieni kulttuuripläjäys ja käyty http://www.forum-marinum.fi/fi/

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:55
  • Kulkija
« Vastaus #37729 : 9.10.2016 kello on 19:09 »
Otettu vaihteeksi pieni kulttuuripläjäys ja käyty http://www.forum-marinum.fi/fi/

Hieno paikka, miesmuseo parhaimmillaan.  Thumb

Se on talvi tulossa, joten omakoti-ihminen puuhaa pihalla. Trampoliinin purin, kasteluletkun keräilin, keinun irroitin. Talvirenkaatkin nostelin jo alas, ja vaihdan Aygoon huomenissa. Sillä kun ei ole pakko ajaa, niin onpahan valmis talviauto varalla.

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #37730 : 9.10.2016 kello on 19:21 »
Alan,ei vielä kiire vaihtaa talvirenkaita ;)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:55
  • Kulkija
« Vastaus #37731 : 9.10.2016 kello on 19:30 »

Kuka se on sanonut, että on kiire.  :)

Minun tapauksessa on vaan järkevää vaihtaa ne ajoissa, kun ensi viikolla siihen on aikaa.

Toisaalta en kuulu siihen porukkaan, joka ottaa riskejä ja vaihtaa (vaihdattaa) renkaat vasta pysyvien liukkaiden tultua.

Vaihappa sinäkin TD tänä vuonna itse, säästyy pelimerkkejä tärkeämpään. Emäntä avuksi.

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #37732 : 9.10.2016 kello on 19:36 »
Kuka se on sanonut, että on kiire.  :)

Minun tapauksessa on vaan järkevää vaihtaa ne ajoissa, kun ensi viikolla siihen on aikaa.

Toisaalta en kuulu siihen porukkaan, joka ottaa riskejä ja vaihtaa (vaihdattaa) renkaat vasta pysyvien liukkaiden tultua.

Vaihappa sinäkin TD tänä vuonna itse, säästyy pelimerkkejä tärkeämpään. Emäntä avuksi.
Ei onneksi ole täälä,eikä työkaluja renkaan vaihtoon,ja nyt ei maksa mitään ;) :D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #37733 : 9.10.2016 kello on 19:46 »
Hieno paikka, miesmuseo parhaimmillaan.  Thumb

Se on talvi tulossa, joten omakoti-ihminen puuhaa pihalla. Trampoliinin purin, kasteluletkun keräilin, keinun irroitin. Talvirenkaatkin nostelin jo alas, ja vaihdan Aygoon huomenissa. Sillä kun ei ole pakko ajaa, niin onpahan valmis talviauto varalla.

Mulla ei edes ole talvikummei
mutta on jo tuonne korjaamolle annettu ilmotus
joskos vaikka ne tulis, sitten sieltä kauttaa oikeiat renkaat paikoilleen
kun en ite noiden päälle mitään ymmärrä  :-[

Ja lupas kaveri siellä katsoa muutenkin tuosta biilistä kaiken moista
kuten kaikki litkut ym ym... Thumb

Onneksi on tuollanen korjaamo
jonne tällänen punapääblondi voi autollaan huristella
ja neuvoja kysellä ihan rohkeesti
kun on tuttu kaveri, jolta kehtaa sit vähän tyhmempiäkin kysellä  Thumb

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #37734 : 9.10.2016 kello on 19:53 »

Talvirenkaatkin nostelin jo alas, ja vaihdan Aygoon huomenissa. Sillä kun ei ole pakko ajaa, niin onpahan valmis talviauto varalla.

Viimeisimmät vuodet, läpi vuoden  olen ajanut vain kitkarenkailla. Keväällä kun ostaa hieman ennen kesärengas sesonkia, on hinta enemmän kuin kohdallaan. Siis edullisimmillaan.  :) Thumb

Mutta tietenkin myös rengasasiat kuten lukuisat muut ovat henkilökohtaisia valintoja, siis kaikella kunnioituksella jokaista yksilöä kohtaan kuinka haluaa toimia.  :)

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #37735 : 9.10.2016 kello on 20:31 »
    Viimeisimmät vuodet, läpi vuoden  olen ajanut vain kitkarenkailla. Keväällä kun ostaa hieman ennen kesärengas sesonkia, on hinta enemmän kuin kohdallaan. Siis edullisimmillaan.  :) Thumb

Mutta tietenkin myös rengasasiat kuten lukuisat muut ovat henkilökohtaisia valintoja, siis kaikella kunnioituksella jokaista yksilöä kohtaan kuinka haluaa toimia.  :)
    Juuri näin Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:21
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #37736 : 9.10.2016 kello on 20:35 »

Lisäksi asut etelämpänä kuin me muut (pääsääntöisesti) tällöin ei relevanttia vertailla olosuhteita.

Bavaria ajaa vielä vähemmän talvisissa olosuhteissa  :laugh:

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:49
    « Vastaus #37737 : 9.10.2016 kello on 21:08 »

Jos nyt mitään olen ymmärtänyt niin ei sais tullakaan, silloin ollaan jo myöhässä.

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #37738 : 9.10.2016 kello on 21:11 »
    Jos nyt mitään olen ymmärtänyt niin ei sais tullakaan, silloin ollaan jo myöhässä.
    Joulukuussa saa tulla talvi Thumb

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #37739 : 9.10.2016 kello on 21:12 »
    Lisäksi asut etelämpänä kuin me muut (pääsääntöisesti) tällöin ei relevanttia vertailla olosuhteita.

Bavaria ajaa vielä vähemmän talvisissa olosuhteissa  :laugh:

Ymmärtääkseni Suomessa ajetaan myös ympärivuoden kitkarenkailla. Ei kai maantieteellinen sijainti ole tässä tapauksessa oleellinen. Täytyy vaan osata suhteuttaa ajoneuvolla eteneminen tie-, ja sääolohteisiin.

Lisäksi Euroopassa jos / kun liikkuu, ei tarvitse välittää eri EU valtioiden rengassäännöistä kun on kitkarenkaat alla, tai näin olen ymmärtänyt. Jos olen väärässä, korjatkaa. Please.