Kukkasipuleita istuteltu emännän tiukassa ohjaistuksessa oikein urakalla, liekö noita jo n. 700 kaiken kaikkiaan maahan tökitty 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2514 2515 [2516] 2517 2518 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kukkasipuleita istuteltu emännän tiukassa ohjaistuksessa oikein urakalla, liekö noita jo n. 700 kaiken kaikkiaan maahan tökitty
Jos en muuta keksi
niin laitan sen MYYTY ilmotuksen sinne ja kiitos taas avustanne .. ![]() Otettu vaihteeksi pieni kulttuuripläjäys ja käyty http://www.forum-marinum.fi/fi/
Otettu vaihteeksi pieni kulttuuripläjäys ja käyty http://www.forum-marinum.fi/fi/ Hieno paikka, miesmuseo parhaimmillaan. Se on talvi tulossa, joten omakoti-ihminen puuhaa pihalla. Trampoliinin purin, kasteluletkun keräilin, keinun irroitin. Talvirenkaatkin nostelin jo alas, ja vaihdan Aygoon huomenissa. Sillä kun ei ole pakko ajaa, niin onpahan valmis talviauto varalla. Alan,ei vielä kiire vaihtaa talvirenkaita
![]() Alan,ei vielä kiire vaihtaa talvirenkaita Kuka se on sanonut, että on kiire. ![]() Minun tapauksessa on vaan järkevää vaihtaa ne ajoissa, kun ensi viikolla siihen on aikaa. Toisaalta en kuulu siihen porukkaan, joka ottaa riskejä ja vaihtaa (vaihdattaa) renkaat vasta pysyvien liukkaiden tultua. Vaihappa sinäkin TD tänä vuonna itse, säästyy pelimerkkejä tärkeämpään. Emäntä avuksi. Kuka se on sanonut, että on kiire.Ei onneksi ole täälä,eikä työkaluja renkaan vaihtoon,ja nyt ei maksa mitään ![]() Hieno paikka, miesmuseo parhaimmillaan. Mulla ei edes ole talvikummei mutta on jo tuonne korjaamolle annettu ilmotus joskos vaikka ne tulis, sitten sieltä kauttaa oikeiat renkaat paikoilleen kun en ite noiden päälle mitään ymmärrä Ja lupas kaveri siellä katsoa muutenkin tuosta biilistä kaiken moista kuten kaikki litkut ym ym... Onneksi on tuollanen korjaamo jonne tällänen punapääblondi voi autollaan huristella ja neuvoja kysellä ihan rohkeesti kun on tuttu kaveri, jolta kehtaa sit vähän tyhmempiäkin kysellä
Viimeisimmät vuodet, läpi vuoden olen ajanut vain kitkarenkailla. Keväällä kun ostaa hieman ennen kesärengas sesonkia, on hinta enemmän kuin kohdallaan. Siis edullisimmillaan. Mutta tietenkin myös rengasasiat kuten lukuisat muut ovat henkilökohtaisia valintoja, siis kaikella kunnioituksella jokaista yksilöä kohtaan kuinka haluaa toimia. ![]() Viimeisimmät vuodet, läpi vuoden olen ajanut vain kitkarenkailla. Keväällä kun ostaa hieman ennen kesärengas sesonkia, on hinta enemmän kuin kohdallaan. Siis edullisimmillaan.Juuri näin Viimeisimmät vuodet, läpi vuoden olen ajanut vain kitkarenkailla. Keväällä kun ostaa hieman ennen kesärengas sesonkia, on hinta enemmän kuin kohdallaan. Siis edullisimmillaan.Lisäksi asut etelämpänä kuin me muut (pääsääntöisesti) tällöin ei relevanttia vertailla olosuhteita. Bavaria ajaa vielä vähemmän talvisissa olosuhteissa ![]() Alan,ei vielä kiire vaihtaa talvirenkaita Jos nyt mitään olen ymmärtänyt niin ei sais tullakaan, silloin ollaan jo myöhässä. Jos nyt mitään olen ymmärtänyt niin ei sais tullakaan, silloin ollaan jo myöhässä.Joulukuussa saa tulla talvi Lisäksi asut etelämpänä kuin me muut (pääsääntöisesti) tällöin ei relevanttia vertailla olosuhteita. Ymmärtääkseni Suomessa ajetaan myös ympärivuoden kitkarenkailla. Ei kai maantieteellinen sijainti ole tässä tapauksessa oleellinen. Täytyy vaan osata suhteuttaa ajoneuvolla eteneminen tie-, ja sääolohteisiin. Lisäksi Euroopassa jos / kun liikkuu, ei tarvitse välittää eri EU valtioiden rengassäännöistä kun on kitkarenkaat alla, tai näin olen ymmärtänyt. Jos olen väärässä, korjatkaa. Please. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2514 2515 [2516] 2517 2518 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|