Jatkoillakin mun entisen kotioven vieressä. Oli mukavia aikoja, vaan nyt eteenpäin.
Jatkoillakin mun entisen kotioven vieressä. Oli mukavia aikoja, vaan nyt eteenpäin.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2474 2475 [2476] 2477 2478 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Jatkoillakin mun entisen kotioven vieressä. Oli mukavia aikoja, vaan nyt eteenpäin. Poliisi etsi autoa joka oli samantyylinen kun sinun, kuski vaan ei vastannut etsittyä kun sen vierestä näki. Mun tulkinta Joo sekin tuli mieleen mutta, kun näki vanhan naisen lasit kiinni tuulilasissa tai melkein niin huomaskin, että väärä oli ja onneksi niin ..en ois halunnutkaan moottoripyöräpoliis ia siihen autoni viereen kun ollaan tuolla asuttu kauan sitten, mutta on siellä muutamat tutut kuitenkin niin ihan varmaan siittä olis alkaneet pikkulinnut laulamaan et nyt se sipu on oikia rikollinen. kun poliisikin sen pysäytti ![]() tarakalle ja vieny putkaan. Siinä sitä oiskin naapureille puhumisen aihetta. edes tuohon poliisipyörään ei mikään ole kauheempaa, kuin olla jonkun moottoripyörän tarakalla HUIIIIIIIIIIIIIIIII IIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]()
^ Eipä ois minuu tarakalle saanut Meikäläinen ei oo ensimmäisenä pelkäämässä. Mutta motskarin kyydissä pelottaa. Varsinkin kun aikoinaan tiet oli sorateitä. Rajusti mutkaan kallistettaessa, tuntui että kohta ote tiehen herpaantuu.
No jos ei muuta puuhaa ole niin kuluuhan se aika rättiä heilutellessa paremmin kuin tyhjänpanttina.Niin se taitaa olla
En tiedä mikä on,kun tykkään kotitalous hommista Tervetuloa tänne meillekkin. Tervetuloa tänne meillekkin.Otappa höpö tiski rätti/harja ja töihin,ja Sanot vaimolle jotta pitää vapaa päivän,jotta Höpö tekee ruuan ja siivoaa Tiiä miten innostuu Imuroitu,ja kohta tiskaamaan ja ruuan laittoon,kun emäntä tulee kotia Palaverista Nehän on hyviä ja tärkeitä hommia. Minäkin usein kattelen kun rouva laittaa astioita koneeseen.
Nehän on hyviä ja tärkeitä hommia.On meilläkin kone mutta sovittu jotta hoitelen hommat On meilläkin kone mutta sovittu jotta hoitelen hommatSilti Risto-Matin ex-puoliso kelpaisi???Oliskohan yhtä helppo tapaus ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2474 2475 [2476] 2477 2478 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|