^ Mustikoita mä en osaa poimia, mutta valmiiksi poimitut
kyllä maistuu. Noi itiöemät on kyllä suurta herkkua
ja osaan poimiakin.
kyllä maistuu. Noi itiöemät on kyllä suurta herkkua
ja osaan poimiakin.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2362 2363 [2364] 2365 2366 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
^ Mustikoita mä en osaa poimia, mutta valmiiksi poimitut
kyllä maistuu. Noi itiöemät on kyllä suurta herkkua ja osaan poimiakin. ![]() Aateltiin tehdä kanttarellilasagne näist ensimmäisistä.
Tilasin naapurin neidiltä kanttarelli piirakan
![]() Melekee ku mulla kotona. Harrastelukoneen pesua...sais kai tuon useimminkin pestä Jämerä on kone tuli aikoinaan reilut 30 vuotta sitten huollettua Ursuksia ja Zetkoja. Jämerä on kone tuli aikoinaan reilut 30 vuotta sitten huollettua Ursuksia ja Zetkoja.Meneehän tuo pihakoneena.... pitäis vaan kone aukaista, meinaa öljynpaineet olla lämpöisenä hukassa ![]() -76 vuodelta , n.3000 h ja toinen omistaja , edellinen omistaja tehnyt "uudistuksia". Meneehän tuo pihakoneena.... pitäis vaan kone aukaista, meinaa öljynpaineet olla lämpöisenä hukassa Noihin asennettiin jälkiasennuksena turboja, onko tuossa pihakoneessasi? Noihin asennettiin jälkiasennuksena turboja, onko tuossa pihakoneessasi?Ei ole turboo , eikä nopeutettua vaihteistoo tai pikavaihdetta , etuvetokin puuttuu, mut eipä sitä näissä hommissa tarvitsekkaan ![]() Jutskailtu
kamujen kans... ihan vaan kännyssä ja sovittu tapaamisia myöskin katsottu Tangot Seinäjoelta ...ja oli hyviä Kuningattaria mutta nyt meni unimasa ohi treffejen ja tää acca ihan pirteänä, kuin peipponen ..plääh ![]()
palailtu normipäivä rutiinien äärelle. mutta mukavaa oli niin Tuurissa kuin taukopaikallakin tuolla rannassa.
Kaikki niin siistiä ja paikka on kivasti rakennettu.Tää eräs Herra,kauspaikkalainen ties kertoo alueen tarinaa jonkin verran.Hän oli ollu laskemassa betonit tonne kodan lattiaan ja raivaamassa myrskyn kaatamia runkoja. Kyllä me tuonne taas enskesänä suunnataan,ehkä sitten muutamaks yöks ainakii.. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2362 2363 [2364] 2365 2366 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|