|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2336 2337 [2338] 2339 2340 ... 5013 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tavattu taas uus orgilainen Joo ja melkein naapuri ![]() Kiitos onnitelusta,ja jos et saa itse hiottua kärkeä,laita tänne ! Tämän näköiseksi sen sain. Itse olen tyytyväinen. oli sen verran kova suoritus näin rapakuntoselta et on ihan pakko palkita ittensä oluella ![]() Patikoitu 10 km:n lenkkiNeste tasapaino kuntoon,johon käy hyvin vesi ![]() Neste tasapaino kuntoon,johon käy hyvin vesiKuka sitä nyt kesälomalla vettä juo, kun on huurteistakin tarjolla ![]() Kuka sitä nyt kesälomalla vettä juo, kun on huurteistakin tarjollaAlkoholi kuivattaa kehoa ![]()
Alkoholi kuivattaa kehoa Aivan. Kokonaista kaksi liiterin oluttölkkiä meni Juhannuksen aikaan. ![]() Alkoholi kuivattaa kehoaNo ilmankos sitä aamuisin aina janottaa tavallista enemmän ![]() Sohaisin ampiaspesää Jos on kovin herkkä hipiä, siitä kärsii koko ruumis. Mutta karavaani kulkee... Sohaisin ampiaspesää Tuttu tunne, älä välitä.... Jos vaikka illasta pääsi jo kotia kohti. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2336 2337 [2338] 2339 2340 ... 5013 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|