Tavattu taas uus orgilainen 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2336 2337 [2338] 2339 2340 ... 5008 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tavattu taas uus orgilainen Joo ja melkein naapuri ![]() Kiitos onnitelusta,ja jos et saa itse hiottua kärkeä,laita tänne ! Tämän näköiseksi sen sain. Itse olen tyytyväinen. Patikoitu 10 km:n lenkki
oli sen verran kova suoritus näin rapakuntoselta et on ihan pakko palkita ittensä oluella ![]() Patikoitu 10 km:n lenkkiNeste tasapaino kuntoon,johon käy hyvin vesi ![]() Neste tasapaino kuntoon,johon käy hyvin vesiKuka sitä nyt kesälomalla vettä juo, kun on huurteistakin tarjolla ![]() Kuka sitä nyt kesälomalla vettä juo, kun on huurteistakin tarjollaAlkoholi kuivattaa kehoa ![]()
Alkoholi kuivattaa kehoa Aivan. Kokonaista kaksi liiterin oluttölkkiä meni Juhannuksen aikaan. ![]() Alkoholi kuivattaa kehoaNo ilmankos sitä aamuisin aina janottaa tavallista enemmän ![]() Sohaisin ampiaspesää Jos on kovin herkkä hipiä, siitä kärsii koko ruumis. Mutta karavaani kulkee... Sohaisin ampiaspesää Tuttu tunne, älä välitä.... Hammaslääkärillä tuli käytyä korjailtavana ja mondeollekin leima konttorilta.
Kierretty liikkeitä bremenissä ja jotain tais tarttua. Pitäs vielä ettiä niille kyyti suomeen.
Jos vaikka illasta pääsi jo kotia kohti. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2336 2337 [2338] 2339 2340 ... 5008 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|