Sama tunne mulla kanssa kuusitoista vuotta sitten,mutta elämä voittaa,kun on kaksi lasta ja kaksi lasten lasta...
Erossa on olennaista, kumpi päättää lähteä. Toinen on sitten, riitely.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2253 2254 [2255] 2256 2257 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Sama tunne mulla kanssa kuusitoista vuotta sitten,mutta elämä voittaa,kun on kaksi lasta ja kaksi lasten lasta... Erossa on olennaista, kumpi päättää lähteä. Toinen on sitten, riitely. Erossa on olennaista, kumpi päättää lähteä. Toinen on sitten, riitely.Minä päätin lähteä...
Ajoin Pesäkallion tanssipaikan parkkiin Lahdessa. Kohta sisälle.Ihaa vois ottaa mallia Roksissesta. Ajaa vaan tanssipaikalle ja kohta pääsee sisään Saatu pestyä etuteltta.
Tänään vietetty TODELLA pitkä päivä "maataistelu"hommissa. Mutta nyt on auvoinen olo... Kylvöhommat tuli valmiiksi ja huomenna aamulla enää parin tunnin siivous kalustolle jonka jälkeen voi keskittyä Äitienpäivän viettoon. Tosin mennyt viikko ja Helatorstai meni leipätyön päälle yötä myöden harrastuksen parissa.
Emännältä, siis lapsieni äidiltä olen vuosittain kysynyt lahjatoivetta ja jälleen sama toive oli että jos saataisiin kylvöhommat tehtyä äitienpäivään mennessä. Jälleen kerran se onnistui. Huomenna tarvii mennä syömään vähän paremmin eikä saa kysyä aterian hintaa. Se on sivuseikka tässä tapauksessa. Ja isompi kukkapuska pitää ostaa.Ja täällä tultu kotiin.. Kyllä se mun karavaanariura taisi olla sitten tässä, jos ei tunnu reissaaminen enää mielekkäältä ilman vaimoa niin antaapa olla. Elähän nyt anna masentaa. Suomi on kuule yllättävän väärällään yksinäisiä naisihmisiä. Netissä on vaikka kuin paljon. Mulla tuossa kuus vuotta sitten yks kaveri kanssa oli samassa jamassa ja alkoi netistä katseleen kaveria. En tiedä mikä hänen tilanne tällä hetkellä on, mutta silloin oli yksi vakava tapaus jo kierroksessa ja yhteisiä harrastuksiakin heille löytyi salilta. Sitten on myös ei suomalaisia naisia, jotka tykkäävät kovastikin Suomi-miehestä. Meidänkin kylillä ihan onnelisia pareja näkee. Repäse ittes vaan irti kaavoista ja uutta misua kainaloon. Yleensä ne löytyy joko harrastuksista, senssi-ilmoituksista, tansseista. Yksi uusi paikka on myös kirpparit. On tullut havaittua, että siellä monet yh:t ja sinkut käy antikvaria ostoksilla. Naiset kun diggaa antiikkijuttuja... Yksi mikä meinasi unohtua on tietysti nuo suviseurat, messut jne. .. Hyvää huomenta arvoisat vaanarit
Hyvin nukutti Aamupala syöty ja tehty lenkki koiran kans.Rouva taitaa heräillä,joten kakkukahvit nautitaan piakkoin.
Ihan viimmeksi parin tunnin ettonet tempasin. Se on kuin rahaa laittaisi pankkiin, kun "nuori mies" nukkuu.
![]() Tultiin juuri hotellille pakkaamaan laukut,alkaa siis pitkä viikonloppu Tallinnassa olla ohi. Mukavaa on ollut,ilmatkin kuin etelässä .Reilu viikko vielä talvilomaa jäljellä,mikäs tässä ollessa.
Käytetty erästä naista jo kalja kaupassa
Käytetty erästä naista jo kalja kaupassaSarjassamme Vaarallinen Nainen! Olisit lainannu polkupyörää vaan jos kerran noin himottaa. Sarjassamme Vaarallinen Nainen! Olisit lainannu polkupyörää vaan jos kerran noin himottaa.Pyörä Multialla ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2253 2254 [2255] 2256 2257 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|