rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9932963 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #33795 : 6.05.2016 kello on 22:51 »
Mutta nyt nukkumaan jotta sama rytmi säilyy mikä oli katkolla Thumb Öitä...

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #33796 : 7.05.2016 kello on 10:20 »
Huomenta vaanarit Thumb Hyvin nukutti ilman lääkeitä Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:02
  • Kulkija
« Vastaus #33797 : 7.05.2016 kello on 10:28 »
Tosiaankin jokainen tyylillään.
En itsekään aivan orpona reissaamisesta tykkää. Kyllä se on yleensä kavereiden kanssa tai niiden luo kun ilman perhettä matkaan lähden. Niinsanottuja äijäreissuja. Sen verran sosiaalinen tapaus ettei ihan yksinään viihdy montaa päivää.

Yksinreissaus vaatii uskallusta, mutta avaa ihan uudenlaisia näkymiä ja mahdollisuuksia. Tekee myös ihan hyvää välillä. Paljon täällä kaluttu aihe. Monille ei edes mahdollinen, koska ei saa lupaa.

Ei tosiaan sovi kaikille, sinusta en tosin pysty sanomaan.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 4.01.2026 kello on 00:45
« Vastaus #33798 : 7.05.2016 kello on 12:51 »
Yksinreissaus vaatii uskallusta, mutta avaa ihan uudenlaisia näkymiä ja mahdollisuuksia. Tekee myös ihan hyvää välillä. Paljon täällä kaluttu aihe. Monille ei edes mahdollinen, koska ei saa lupaa.

Ei tosiaan sovi kaikille, sinusta en tosin pysty sanomaan.
Huomattu on että täälläkin on aiheesta kiivaasti keskusteltu. Itse en silloin jaksanut sanaista arkkuani aukaista. Varmasti aivan totta mitä yksin reissaamisesta sanoit.

Kyllähän omakin päänuppi vaatii säännöllisesti aikaa maailman parhaassa seurassa eli ihan itsekseen.   Itsellä ne ihan omat hetket järjestyy yleensä kotona tai mökillä. Toki jo mahdollisuutta yksinoloon ei muuten järjestyisi tulisi varmaan ihan yksinäisille reissuille enemmänkin lähdettyä. Pari päivää putkeen ihan omikseen alkaa olla maksimi. Muuten alkaa höpistä yksikseen.
Kulkineella ei ole aivan yksinäisiä reissuja vielä tullut kokeiltua. Alueilta löytyis sitten porinaseuraakin niin ei tarvi yksikseen höpistä. Täytyy kyllä ehdottomasti kokeilla.

Itse olen onneksi siinä onnellisessa asemassa etten ole ikinä tajunnut lupia omille harraste ja äijäreissuille kysellä. Eikä niitä ole vaadittukkaan. Ihan ehdottomasti niitä reissuja ainakin itse tarvin tiheään, eikä homma toimisi alkuunkaan jos lupa-asioista joutuisi neuvotteluja käymään. Nuo reissut oli yksi iso syy matkailuauton hankintaan.  Vaihtelu virkistää ja maistuu perhe-elämä ja reissut eri mukavilta kun on muutakin elämää. Toki homman täytyy toimia molemminpuolisesti.

Harmillisen ja uskomattoman yleistä tuntuu olevan, että parisuhde tarkoittaa muuttumista siiamilaiskaksosiks i. Ihan iltalupa-anomukset täytyy esittää puolivuotta aikaisemmin kirjallisena. Silti puolet iltalomasta ollaan puhelimessa kotiin tai hakataan viestejä. Silti seuraavat puolivuotta hyvitellään ja kuunnellaan korvat luimussa nalkutusta siitä reissusta.  Noin kärjistettynä, mutta pahimmillaan todellista. Ei sitten tarvi ihmetellä nykyajan erotilastoja.   Toki näissäkin jokainen tyylillään ja mikä kenellekkin toimii. Itse olen vahvasti sitä mieltä ettei kuvaillunkaltainen parisuhde ole aivan terveellä pohjalla.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:52
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #33799 : 7.05.2016 kello on 14:27 »
A vaunun pesin. Ystävällisen naapurin välineillä  Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
« Vastaus #33800 : 7.05.2016 kello on 14:55 »
Käyty Jyväskylässä ;)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #33801 : 7.05.2016 kello on 16:32 »
    Ja täällä tultu kotiin.. Kyllä se mun karavaanariura taisi olla sitten tässä, jos ei tunnu reissaaminen enää mielekkäältä ilman vaimoa niin antaapa olla.  :-\

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #33802 : 7.05.2016 kello on 16:38 »
    Ja täällä tultu kotiin.. Kyllä se mun karavaanariura taisi olla sitten tässä, jos ei tunnu reissaaminen enää mielekkäältä ilman vaimoa niin antaapa olla.  :-\
    Älä nyt lopeta mielekästä harrastusta Thumb tseppiä Thumb Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:52
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #33803 : 7.05.2016 kello on 16:47 »
    Lähdet ilman poikia reissuun , voi löytää vaikka uuden Thumb

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #33804 : 7.05.2016 kello on 17:03 »
            Tuo tunne kuuluu eron jälkeiseen elämään! kestää oman aikansa ja muuntuu toiseksi. älä tee nyt hätäisiä johtopäätöksiä vaan laita a-auto joksikin aikaa seisomaan ja kokeile jotain muuta mikä veisi ajatukset erosta muualle. eron jälkeen tunteet heiluu suuntaan jos toiseen, on niinsanotusti pasmat sekaisin ja itku ei ole kaukana. annat tuskan vain purkautua se helpottaa

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:14
    « Vastaus #33805 : 7.05.2016 kello on 17:39 »
    Hyvä karavaanarikolleega älä nyt vaan anna periksi  ;) sama tunne oli minulla 8 vuotta sitten ja nyt kun on uus vaimo löytyny, niin tuntuu että se elämä on vasta alkanu ja että elämä voi olla paljon helpompaa mitä edellisessä elämässä  ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #33806 : 7.05.2016 kello on 18:07 »
    Hyvä karavaanarikolleega älä nyt vaan anna periksi  ;) sama tunne oli minulla 8 vuotta sitten ja nyt kun on uus vaimo löytyny, niin tuntuu että se elämä on vasta alkanu ja että elämä voi olla paljon helpompaa mitä edellisessä elämässä  ;D
    Sama tunne mulla kanssa kuusitoista vuotta sitten,mutta elämä voittaa,kun on kaksi lasta ja kaksi lasten lasta...

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:19
    « Vastaus #33807 : 7.05.2016 kello on 18:44 »
    Ajoin Pesäkallion tanssipaikan parkkiin Lahdessa. Kohta sisälle.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.01.2026 kello on 23:50
    • "Where days drop as softly as fruit from trees"
    « Vastaus #33808 : 7.05.2016 kello on 19:19 »
    Tänään on pääasiassa nukuttu ja sairastettu. Olo on kuin nuijitulla madolla... täysin fletku.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 20:56
    « Vastaus #33809 : 7.05.2016 kello on 20:14 »
    Tehty puita ja nyt saunaan  :)