nilkkansa. Itse nyt ostohelvetissä eli automarketissa.
Eli ei hyvä aamu mutta jospa se illast helpottaa.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2163 2164 [2165] 2166 2167 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
nilkkansa. Itse nyt ostohelvetissä eli automarketissa. Eli ei hyvä aamu mutta jospa se illast helpottaa. Taitaa tulla pitkä pääsiäisloman odotus. Onneksi just loman alussa saa pois tai pienemmän kipsin. Mutta taitaa olla bretagnen reissun vaellukset kävelty. ![]() ![]() --------- Raahauduin Päijänteelle ja kävin sauvakävelemässä viitisen kilometriä. Vähän loskainen tuppasi ura olemaan. Aamulla parempi. Jos joku tehnyt samaa, niin kyllä avautuu ![]() ..odotellaan.. Rälläkkä käteen ja pikku pätkä pois ? ![]()
Kyllä rahvaan taas passoo.
Joo Olen tehnyt mutta silloin aikoinaan laskettiin todellisen mukaan ja Englantilaisen sataman väylälle Pari-kolme vuotta sitten talvella Caruna "raivasi" 75 metriä pitkän tontin rajalinjan, jossa kulkee Luvian ulkosaaristoon menevä sähkölinja. Lunta oli n. 20 cm ja pienet koivut ja lepät oli katkottu lumenpinnan korkeudelta viistoon teräviksi. Aika vaarallisia ansoja eläimille. Isommat puut oli katkottu miten sattuu kantoa oli jätetty 50-100 cm ja katkottu oksia myös miten sattuu. Käytännössä jouduin tekemään tuplatyön kun joka kanto piti sahata uudelleen ja kaadetut puut oli heitelty ristiin kantojen päälle. Olisin päässyt paljon helpommalla jos olisin itse kaatanut puut enkä pelkästään siivonnut Carunan "metsurien" jälkiä. Karsin ja pätkin kuusen ja kannoin tien varteen pinoon ja sahailin aiemmin kaadettuja rankoja muutaman tunnin. Sääennuste ei osunut ihan kohdalleen, aurinko alkoi paistaa vasta neljän aikaan kun lähdin kotiin. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2163 2164 [2165] 2166 2167 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|