No klapeja sitä taas tehtiin 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2162 2163 [2164] 2165 2166 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
No klapeja sitä taas tehtiin
![]()
Älykello saatiin pelittämään ja nyt pystyy soittamaan. Olen tässä muutaman viikon seurannut että ei taida kello toimia. Mutta jos se nyt vihdoi alkais toimimaan ja siitä olis hiukan apuja Olen tässä muutaman viikon seurannut että ei taida kello toimia. Mutta jos se nyt vihdoi alkais toimimaan ja siitä olis hiukan apujaTestattu ja kaikki ok Älykello saatiin pelittämään ja nyt pystyy soittamaan.Soitteleppa sinä kelloa.
Älykello saatiin pelittämään ja nyt pystyy soittamaan. Moneltako virittelit soittamaan. Joko aamulla kuudelta, ja kahvin keittoon. ![]() Moneltako virittelit soittamaan. Joko aamulla kuudelta, ja kahvin keittoon.Kello 8 ![]() Älykello saatiin pelittämään ja nyt pystyy soittamaan.Mahtaa olla älytön puhelin kun älykellolla pittää soittaa vai soittako se vaa herätykset ? ![]() Mahtaa olla älytön puhelin kun älykellolla pittää soittaa vai soittako se vaa herätykset ?Soita kaverille Mitä herätyskellolla tekee en ole tarvinnut sellaista oikeastaan koskaan. Painan nukkumaan mennessä mieleen mihin aikaan pitää herätä ja aina olen herännyt ajoissa.
Mitä herätyskellolla tekee en ole tarvinnut sellaista oikeastaan koskaan. Painan nukkumaan mennessä mieleen mihin aikaan pitää herätä ja aina olen herännyt ajoissa. Aivan. Niinhän se on. Oltiin vuosia sitten poikien kanssa valokuvaus puuhasteluissa Vienan Karjalassa. Oli tarkoitus yhtenä aamuna nousta kuvaamaan neljän aikaan. Herätyskelloa ei ollut, sanoin pojille: Herätän teidät varttia vaille neljä. Herätin. Ihmettelivät kuinka minä tein sen. Sanoin: Eihän sitä uskalla iltasella ruveta nukkumaan, jos ei herää siihen aikaan kun on tarkoitus. Aivan. Niinhän se on. Oltiin vuosia sitten poikien kanssa valokuvaus puuhasteluissa Vienan Karjalassa. Oli tarkoitus yhtenä aamuna nousta kuvaamaan neljän aikaan. Herätyskelloa ei ollut, sanoin pojille: Herätän teidät varttia vaille neljä. Herätin. Ihmettelivät kuinka minä tein sen. Sanoin: Eihän sitä uskalla iltasella ruveta nukkumaan, jos ei herää siihen aikaan kun on tarkoitus. Näin on. Aivan. Niinhän se on. Oltiin vuosia sitten poikien kanssa valokuvaus puuhasteluissa Vienan Karjalassa. Oli tarkoitus yhtenä aamuna nousta kuvaamaan neljän aikaan. Herätyskelloa ei ollut, sanoin pojille: Herätän teidät varttia vaille neljä. Herätin. Ihmettelivät kuinka minä tein sen. Sanoin: Eihän sitä uskalla iltasella ruveta nukkumaan, jos ei herää siihen aikaan kun on tarkoitus.Joskus, hyvin harvoin on onnistunu. Kyllä herätykello on tarpeen.
Ei näin lauantaiaamuna ole vielä mitään ehtinyt tehdä!
![]() Ei näin lauantaiaamuna ole vielä mitään ehtinyt tehdä!Sama täälä ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2162 2163 [2164] 2165 2166 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|