Kiitos Diplomaatti!!!
t.Kaarina
t.Kaarina
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2046 2047 [2048] 2049 2050 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mä olen tänään vaan hihkunut, hyppinyt, itkenyt ja nauranut: sain tietää saaneeni Suomen Tietokirjailijoilta 4000€ apurahan jo työn alla olevaa "Löytöretkellä Baltian luonnossa"-kirjaa varten!!!! Upeeta Kiitos 99, tämä on ihan mieletän juttu!
t.Kaarina Sushi on hyvää (yleensä), joskus tullut pettymyksiäkin vastaan. Onko aitoa Wasabia kyytipoikana? Ilman muuta, skidit ei siitä tosin välitä vaan uittaa nigirinsä soijakastikkeessa. Vähän pitää opetella vielä riisinkeittoa, otin liian hätäiseen pois hellalta. Makirullia ei jaksanut tänään vääntää, oli liian nälkäinen. Tuo merilevä ei oikein uppoakaan muilla kuin minulla.
Tuo merilevä ei oikein uppoakaan muilla kuin minulla.Sama täällä, eukko ei syö sitä ollenkaan, saan syödä ihan rauhassa kaikki missä on levää .Eukko kävi työpaikkansa järjestämässä sushi "koulutuksessa" Tokyo55 parivuotta sitten. Emäntä viety pysäkille ja kaupassa käyty,siinäpä ne tärkeimmät...
Koko talo luututtu. Ja katseltu sää tietoja netistä tuonne keski Ranskan alueelle ensi viikon puolentoista päähän.
hyvältä näyttää, ei taida olla tiet tukossa Massiac kylän kohdallakaan. Kiitos Mjo!!!
Hieno uuni valmistunut jollekin ![]() t.Kaarina Minulta myöskin Kaarinalle
oikke pali onnet Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2046 2047 [2048] 2049 2050 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|