joita on tullut räpsittyä tarkoituksella joka kuukausi kuluvan vuoden aikana.
joita on tullut räpsittyä tarkoituksella joka kuukausi kuluvan vuoden aikana.|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2045 2046 [2047] 2048 2049 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
joita on tullut räpsittyä tarkoituksella joka kuukausi kuluvan vuoden aikana.Sain ekan joululahjan,pullon viinaa. Jaloviinaa kaski nimeltään,savun makuista,on kuulemma hyvää. Oppilaat antoivat.Muistathan ilmoittaa verottajalle ![]()
Helpommalla pääsee täällä sorvin ääressä, siksi meillä aikanaan emäntä hoiti nuo asiat, kun ei ollut silloin vielä isille pakollista.
Näköjään hoituu mainiosti tuo koti-isän rooli. Ei se vieläkään ole pakollista. Mukava pitää pikku tauko töistä. 4viikko menossa ja vielä olisi ensviikko, ja tammikuussa vajaa 3viikkoa. Kyllä töissä pääsisi helpommalla nyt kuitenkin kotona pitää tehdäkkin jotain ja vastuu painaa ![]() Pakko kait se on kaikki käyttää. ![]() Meinasin, jotta eikös nykyään saa maksimivanhempainlo mat vain siten, että isäkin on hoitamassa. Jos olisi vain äitee, niin kokonaisaika lyhyempi? Vai onko tuo ollut vasta suunnitelmissa? Lapsiahan on kiva hoitaa, se on kun laittais rahaa pankkiin. Tytär on jo sen verran vanha ettei enää paimennusta kaipaa, ni käyn sitten tota pikkuriiviöö aina välillä moikkaamassa usein touhutaan kaikkea kivaa paitsi jos mä nukahan sohvalle. Vaan kyllä sekin minusta huolta pitää. ![]() ![]() Käyty pojan joulujuhlissa hämmästelemässä esityksiäFirman pikkujoulut ja vielä firman piikkiin. No eipä ole koskaan tullut tuollaisissa juhlissa käytyä,ei oo firma koskaan sellaisia järjästänyt eikä järjästä. Sent from my iPad using Tapatalk
![]() Samalla sain myös ikään kuin "tunnustuksen" Etruskien mailla-kirjasta, sillä tuon apurahan anomiseen vaadittiin vähintään yksi aiememin kirjoitettu tietokirja ![]() t.superonnellinen Kaarina Mä olen tänään vaan hihkunut, hyppinyt, itkenyt ja nauranut: sain tietää saaneeni Suomen Tietokirjailijoilta 4000€ apurahan jo työn alla olevaa "Löytöretkellä Baltian luonnossa"-kirjaa varten!!!!Onneksi Olkoon Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2045 2046 [2047] 2048 2049 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|