Pitää harrastuksena tehdä, kun ei työkseen tee, oikeita (metalli)miesten hommia..
Pitäisikö tähän hätään nyt sanoa että tärkeintä on että osaa tehdä myös niitä miesten hommia.
Kuinkas se paasto on mennyt ?

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2007 2008 [2009] 2010 2011 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pitää harrastuksena tehdä, kun ei työkseen tee, oikeita (metalli)miesten hommia.. Pitäisikö tähän hätään nyt sanoa että tärkeintä on että osaa tehdä myös niitä miesten hommia. Kuinkas se paasto on mennyt ? ![]() ..Elossa Elopainoa hävinnyt 2 pvässä 2.5kg (saunomisen jälkeen mitattu)..Niin, eihän se vars. paasto ole - kuitua ja muuta "hörhöä" juomana ekat päivät. Tänään saa syödä jo 200g kanaa illallisena ![]() Siirryin takaisin rannekello aikaan. Tämähän on odottanut
vuosikymmeniä laatikossa uudelleen käyttöä. Elossakerro heti minkälainen paasto,mulla kun tää syksy on mennyt ihan mässäilyksi kerro heti minkälainen paasto,mulla kun tää syksy on mennyt ihan mässäilyksiAkkoin kotkotuksii - mä jouduin C9 testimummoihin.. ![]() Noilla hyttysillä 9 pvä jälkeen elopainoa varissu 2½ kg. Mulla siihen meni 2 pvää - kuulemma 6 kg tyypillisesti könsikkäiden kropasta katoaa lopulta ![]() http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/ihmekuurilla-kesakuntoon-toimitus-testasi-dieetit-nain-sentteja-lahti/5150758 ..2 pvää ilman kiinteätä ruokaa, ja päälle saunominen - olo oli hieman hutera. Kus*lla saa ravata tunnin välein alussa Siirryin takaisin rannekello aikaan. Tämähän on odottanutPitäsköhän minunkin siirtyä. 7,5 vuotta kello on laatikossa oottanu. Viimesenä työpäivänä sain ja laitoin ranteeseen, ja saman tien otin pois. ![]() Siirryin takaisin rannekello aikaan. Tämähän on odottanut En laittas tuota käyttökelloksi. Alkaa olla arvopelejä, ajalta kun kellot toimi itsenäisesti.. Mulla oli koulupoikana Fortis ja kenkuttaa vieläkin kun meni hukkaan. http://www.ebay.com/bhp/tissot-navigator Puuhastelin makkarin katon uusiksi!
Vaihdettu vääkylän sisävalot ledeiksi ja saunottu
![]()
"Eksyin" TV-kuutoselle ja katsoin formulaE:n kisan.
Pari kisaa olen noita katsonut osittain ja ei kyllä sytytä ollenkaan. Onneton äänimaailma ja ei ne autotkaan miellytä mun silmää. Kuljettajissa paljon tuttuja nimiä
Elossaveljen vaimo tekee nuita voimaloiden paineputkii arvan pätevä töiksee, em mieste töitä? Arwaa mitä!
Alkaa pikkuhiljaa hämmentään tuo ninja hiiri joka ilmeisesti nuolee juuston loukusta
Kartotin kulkureittiä kolmella loukulla eilen ja yhdestä oli juusto sulanu taas. Pitäsköhän laittaa kaikki kolme samaan kohtaan ja kunnon nokareet juustoa, josko ahneus iskisi. Loukut on vimpanpäälle viilattu herkiksi niin ettei meina saada lattialle asetettua ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2007 2008 [2009] 2010 2011 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|