No ei vie vaunu autoa
Hyvät unet ja reissut vaunussa.
Jäikö a-auto pois matkasta ?
Niin jäi

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1990 1991 [1992] 1993 1994 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
No ei vie vaunu autoa Niin jäi ![]() Tuossa se on tuo lähes musta rek.kilven alapuolella.Sopivasti roskat tarttunut kilpeen ajossa ja voi huoletta ajaa kameraan ![]()
Sopivasti roskat tarttunut kilpeen ajossa ja voi huoletta ajaa kameraan Hyvä kun sanoit. Pitäisköhän mennä ottaan pois, niin kauan kuin muistaa. ![]() Käyty K-Raudassa ostoksilla! Oltu ansiotyössä ja suunniteltu tulevia...
Tuossa se on tuo lähes musta rek.kilven alapuolella. Oikea meininki tuo rekkarin piilottaminen vaikka siitä täällä sai yhteen aikaan kuulla kunniansa. ![]() Toiset piilottaa toiset ei
Voihan se olla, että uteliaalle rekkari kertoo hlöllisyyden lisäksi kotiosoitteen, työnantajan/velkojan.
Sitä en ymmärrä mitä salattavaa sen sijaan on sfc-nrossa. Silloin kun etuteltalla nimet vaadittiin esiin, tuota nroa varjeltiin kovin - jotkut jopa blurraa sitä vieläkin... Tänään en oo tehny muutakuin tullu töihin ja litkiny kahvia. Mutta eilen sain melkein kotipihaani tuon as.auton talvisäilytys tallin valmiiksi.
Runko siis tehty vanhoista liikennemerkki putkista ja kattotuolit isoista pölkyistä ja sit sellanen pressu päälle, mitä käytetään näissä rekoissa. Eli kestää isältä pojalle Tänään jatketaan ja huomenna as.auton pesut ja yms. ja talliin odotteleen huhtikuuta ![]() huomenna as.auton pesut ja yms. ja talliin odotteleen huhtikuuta Se on tämä karavaanarismi siinä suhteessa (aika monella täälläkin) kuin moottoripyöräily, sitä harrastuksen aloittamista odottelee aivan uudella innolla kuin jos sitä harrastaisi läpi vuoden, ainakin itsellä on sellaiset fiilikset. Otahan kuvia millaisen suoja auto saa. Nyt täytyy mennä linjuri pysäkille
ja porhaltaa ilmaiseen näöntarkastukseen. Helsinkiin. Voihan se olla, että uteliaalle rekkari kertoo hlöllisyyden lisäksi kotiosoitteen, työnantajan/velkojan.Saakos tuon mistä estettyä?
Saakos tuon mistä estettyä? Trafiin voi tehdä netissä osoitteen luovutuskiellon. Saakos tuon mistä estettyä? Trafiin voi tehdä netissä osoitteen luovutuskiellon. Trafista saa siis rekisteritiedot jos luovutuskieltoa ei ole tehty. Toiset piilottaa toiset ei Itse olen aikoinaan, tai itse asiassa vaimo ja anoppi joutunut todellisen häirikön uhriksi. Heidän kautta itse jouduin myös tuon kohteeksi ja oli pakko laittaa kaikki mahdollinen salaiseksi. En sen kummemmin tuosta kerro mutta kun tämä ihminen päivysti ulko-oven edessä, kävi työpaikoilla uhittelemassa ja kävi fyyssisesti kimppuun, ainoa mahdollisuus oli salata ne tiedot jotka pystyi. Vaimolla ja anopilla ei ollut mitään tuon ihmisen kanssa tekemistä mutta, monen mutkan kautta valitsi heidät uhrikseen Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1990 1991 [1992] 1993 1994 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|