https://www.tokmanni.fi/kissanvessat/real-cat-paakkuuntumaton-silica-gel-kissanhiekka-5-l/6438114229415/dp?openGroup=1072
-a-
Sent from my PadFone T004 using Tapatalk 2
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1988 1989 [1990] 1991 1992 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
https://www.tokmanni.fi/kissanvessat/real-cat-paakkuuntumaton-silica-gel-kissanhiekka-5-l/6438114229415/dp?openGroup=1072 -a- Sent from my PadFone T004 using Tapatalk 2 Mikä on hopeanvärinen seinällä ja ääntelee tik tak tik...Tuo tik tak tik... oli hämäys. Se on kävelymaaottelun Suomi - Ruotsi palkintolautanen vuodelta 1971. Juuri näin,mennään Aamulla ei ollut liukasta kuin muutaman metrin matkalla Sorastajantien risteyksessä. Ei tarvinnut talvikumeja. Aamulla ei ollut liukasta kuin muutaman metrin matkalla Sorastajantien risteyksessä. Ei tarvinnut talvikumeja.Ja loppuviikolle lupaa lämpenevää Ja ei pidä miettiä renkaiden kulumisia. ![]() Ei ole täälläkään tarvinnut kertaakaan talvirenkaita vaikka aamulla pakkasta olikin mutta syyslomaviikolla Oulussa tarvitsi kun siellä yökylässä oltiin joten tilanteen mukaanhan sitä täytyy noita renkaan vaihtoja ajatella.Kyllä minä mietin ja tiestöä ![]() Kyllä minä mietin ja tiestöä Niin minäkin mietin aikoinaan mutta tulin siihen tulokseen ettei nastarenkaat kulu nätisti (alle 10000 km talvirenkailla per talvi) ajellessa vaan vastaan tulee se kumin kovettuminen joten joka tapauksessa viiden vuoden välein ne tulee uusineeksi. Oma ja perheen turvallisuus ja vasta sitten tulee ne muut mieleen kuten esim. se tien kuluminen. Ei tarvita kuin yksi "kaunis" päivä ja maa valkeana ja perheen kanssa pitäisi lähteä....no vaikkapa uimaan. On hyvä ettei tarvitse sitten just silloin aloittaa rengas showta. Mutta Höpöttäjää lainatakseni...kuki n tavallaan. Niin minäkin mietin aikoinaan mutta tulin siihen tulokseen ettei nastarenkaat kulu nätisti (alle 10000 km talvirenkailla per talvi) ajellessa vaan vastaan tulee se kumin kovettuminen joten joka tapauksessa viiden vuoden välein ne tulee uusineeksi.Liike hoitaa vaihtamisen Ja renkaitten säilytyksen,sehän on vanhan aikaista itse vaihtaa ![]() sehän on vanhan aikaista itse vaihtaa Laitappa äänestys pystyyn niin nähdään onko miten vanhanaikaista tuo renkaanvaihto täällä vaanareiden keskuudessa ? ![]() Vaihtopa vaikka naapuri niin ei se lasten mieltä ylennä se ettei iskä vaihtanut renkaita ajoissa, reissuun lähtö jos estyy tai hidastuu sen takia ja entäs liike...onko se just sinä aamuna auki ? ![]() Vaihtopa vaikka naapuri niin ei se lasten mieltä ylennä se ettei iskä vaihtanut renkaita ajoissa.Lapset jo aikuisia ![]() Lapset jo aikuisia Sepä se, tilanteen ja terveyden mukaan. Senpä vuoksi vaihdan isänkin autoon renkaat. Sepä se, tilanteen ja terveyden mukaan. Senpä vuoksi vaihdan isänkin autoon renkaat.Hieno ele,nuoressa miehessä
Hieno ele,nuoressa miehessä Eiköhän näin tee itsekukin joka asuu lähellä vanhempiaan tai vaikkapa tunninkin ajomatkan päässä.. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1988 1989 [1990] 1991 1992 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|