Liike hoitaa vaihtamisen![]()
![]()
Raha miesten hommia. Kolmen auton renkaanvaihtokuluil la vuodessa hankkii jo lentoliput johonkin. Tai jotain muuta.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1989 1990 [1991] 1992 1993 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Liike hoitaa vaihtamisen Raha miesten hommia. Kolmen auton renkaanvaihtokuluil la vuodessa hankkii jo lentoliput johonkin. Tai jotain muuta. Raha miesten hommia. Kolmen auton renkaanvaihtokuluil la vuodessa hankkii jo lentoliput johonkin. Tai jotain muuta.Nyt ei puhuttu rahasta,vaan mukavuudesta Tulee samalla renkaiten tasapainotus uudestaan,ja ilmanpaineet katsottua 60e vuoden säilytys,ja alle laitto Nyt se on valmiina käytettäväksi keväällä heti kun haluaa. ![]() Best-Caravanissa ei ollut hyviä vaihdokkeja minulle.
Mukavuuteen tarvitsee rahaa, epämukavuudella säästää sitä. Ja pysyy renkaanvaihtaja vetreässä kunnossa. Moni vaihdattaa liikkeessä talvikumit alle, ja itse seisoa vötjöttää vieressä. Sitten iltasella kuntosalille tyttöjen peppuja syynästelemään. ![]() Moni vaihdattaa liikkeessä talvikumit alle, ja itse seisoa vötjöttää vieressä. Sitten iltasella kuntosalille tyttöjen peppuja syynästelemään.Osuit naulan kantaan ![]() Ei tarvii ite selkä kipeänä kävellä kaks päivää. Tässä on vielä toinenkin aspekti,-kannatetaan paikallista yritystä ja näinollen varmistetaan palvelujen jatkuminen ja rahat jää saarelle... mut tietty jos haluaa äheltää,niin vapaa valinta. On mullakin pulttipyssyt ja isot hallitunkit-mut heikko selkä... t migel ![]() Nyt son ronkkeli kunnossa ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1989 1990 [1991] 1992 1993 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|