Ansiotöissä päiväsellä ja iltasella puuhasteltu 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1986 1987 [1988] 1989 1990 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ansiotöissä päiväsellä ja iltasella puuhasteltu
![]() lac les settons eikä ole ikävä raateentielle nimimerkillä jonkusen
AK47 luodin selkään ottanut evp korpraali . Lac les settons Komea paikka (via google). Muusta viestistä totean, että hyvä kun olet hengissä. Voiko olla oikeasti tuosta kiinni? Ei kuulosta järkevältä. Johan nuo iPhonetkin ladataan päivittäin.. Joo, kyllähän ne puhelimet ovat joka yö latauksessa ja välistä täytyy ladata kesken työpäivänkin, itse odotan kellolta enemmän, ei tunnu mielekkäältä ottaa kelloa ranteesta pois kesken päivän ja laittaa sitä latautumaan. Mutta kakkosmallia odotellessa, tuskinpa sekään kovin kaukana on jos Appleen on luottaminen. ![]() Ainoa "oikea kello" vetää itsensä ihan liikkuessa.
Omega on kaapissa ja Oris arkikäytössä. Pah sanon minä, kaiken maailman hätystimiä pah.... ![]() Ainoa "oikea kello" vetää itsensä ihan liikkuessa. Nykyaikana kellon pitää olla muutakin kuin vain kello. ![]() Eihän puhelinkaan ole enää pelkästään puhelin, siis miksi sitten kello olisi vain kello. Minulla on ollut nyt pari viikkoa Applen kello käytössä. Aivan hyvä kapine mielestäni, esim. palavereissa voi lähes huomaamatta vilkaista saapuneen viestin, puhelun tms. Minulle ainakaan ei ole ongelma laittaa illalla kelloa latautumaan yöksi. Puhelinta joudun lataan pari kertaa päivän aikana.
Aivan hyvä kapine mielestäni, esim. palavereissa voi lähes huomaamatta vilkaista saapuneen viestin, puhelun tms. Minulle ainakaan ei ole ongelma laittaa illalla kelloa latautumaan yöksi. Mikä on ollut lyhin aika mihin watchin akku on riittänyt ja onko käytössä 38 vai 42 mm ? No niin nyt alkaa renkaitten vaihto ruljanssi ohi,yksi dasia jää vielä kesärenkaille kun se on ollu ainakin kuukauden oottamassa uutta vaihdelootaa.takuus een kuuluva korjaus.
Ainoa "oikea kello"Mikä on hopeanvärinen seinällä ja ääntelee tik tak tik... Mikä on hopeanvärinen seinällä ja ääntelee tik tak tik... Olet jäänyt tuleen makaamaan. ![]() Mikä on hopeanvärinen seinällä ja ääntelee tik tak tik...Harvemmin rannekello Mikä on ollut lyhin aika mihin watchin akku on riittänyt ja onko käytössä 38 vai 42 mm ? En osaa kyllä tarkkaan sanoa akun kestosta, mutta n. klo 7.00 otan kellon lataustelineestä ja illalla 22.00 aikoihin laitan telineeseen ja virtaa on käytännössä aina jonkin verran jäljellä. Itsessään minulle tulee päivittäin liki sata puhelua päivässä ja viestit päälle, eli siihen nähden kellon akku on yllättänyt positiivisesti. Malliltaan se on 42mm. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1986 1987 [1988] 1989 1990 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|