|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1881 1882 [1883] 1884 1885 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
^No nytpä sain aikaiseksi hakea philips grind & brew keittimen ja liiteristä kilon papuja. Vallattoman hyvät kahvit kyllä keittää, nyt joutaa moccamasteri verkonpainoksi. Vietetty sateinen päivä Rantasarkan lasten treffeillä.
Vietetty sateinen päivä Rantasarkan lasten treffeillä.Torstai oli Oulun kupeessa hieno ja lämmin päivä Beedro taisikin viritellä vaunua sijoilleen eilen aamupäivällä ? Olikos autossasi valkoiset vanteet ? Eilen aamulla toin tosiaan vaunun ennen töihin menoa. Joo valkoiset vanteet pyörii tällä hetkellä alla.
No nytpä sain aikaiseksi hakea philips grind & brew keittimen ja liiteristä kilon papuja. Vallattoman hyvät kahvit kyllä keittää, nyt joutaa moccamasteri verkonpainoksi. Kiinnostaa tarkka tyyppi, hinta ja ostopaikka, linkki? Nimittäin vanha Philips hajosi tänä aamuna, en saa edes liikkuvia osia irti rungosta. ![]() Mäntässä käytiin museokortin voimalla kattomassa Serlachiuksen museot. Oli mukava huomata, että säätiöllä ei ole rahat loppu vaan näyttelyihin on todella satsattu. 8 euroa molemmat museot, kannattaa käydä. Eilen aamulla toin tosiaan vaunun ennen töihin menoa. Joo valkoiset vanteet pyörii tällä hetkellä alla.Jep, sitä vähän arvelin yhdistelmästä päätellen....komee on en jutulle ehtinyt.No minä niistä poroista ajattelin, että ainakin noilla rajoin on oltava. Hienon näköinen paikka.Nykyään on tosiaan osa Oulusta poronhoitoaluetta. Kyllä tuolla jokirannassa aina mieli lepää eikä naapurit häiritse. Harmillisen vähällä käytöllä ollut kun tuo karavaanikärpänen puraisi. Eiköhän se tästä vielä tasoitu.
Kiinnostaa tarkka tyyppi, hinta ja ostopaikka, linkki?Tässä tyyppi. Yksityiseltä ostin, oli ainoa kappale. + Laitoin yv Mun keissi oli sellainen, että lähdettiin risteyksestä pysähdyksistä peräkanaa ja lumivallin (joo, talvella 2013 oli lunta) takaa tuli auto ja mä jouduin pysähtymään. Eli meillä ei ollut vauhtia juuri yhtään. Toki auton perä jouduttiin laittamaan uusiksi. Koukku aiheutti kyllä törmääjälle aika pahat vahingot. Samanlainen tapaus sattui mulle muutama vuosi sitten mersuun ei mitään mutta rekka alkoi pissiä kentälle, ei kuulemma haittaa lähti painattamaan moottoritielle. Toistaviikon reissulta kotia, saattoi jopa yx päivä olla ettei vettä satanut yhtään, mutta ei yhtään vuorokautta ilman sadetta, joten kalusto pestynä kotia .Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1881 1882 [1883] 1884 1885 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|