|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1879 1880 [1881] 1882 1883 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
^^ Itekki katellu myllyllä olevaa keitintä kotia, usein vaan törmää hilipsiin. Eipä oo saanut vielä aikaiseksi hommata vaikka jo monta vuotta suunnitellu. Ens viikolla varmaan tuodaan sekin kotiin. Kohta kaks viikkoa olen pystynyt välttelemään tuota lapiota. Eikä oo kukaan tullut neuvamaan edes että: annappa ku mää näytän. Taitaa olla ainoita töitä joihin ei neuvojia riitä ![]() Just kotiuduttu Mission Impossible 5 elokuvan ensi-illasta ja aiemmin päivällä "kakkosauto" sai peräänsä irroitettavan vetokoukun.Miksei se koukku saa näkyä, onko esteettisyys kysymys vai onko ihan käytännönmerkitystä? Miksei se koukku saa näkyä, onko esteettisyys kysymys vai onko ihan käytännönmerkitystä? Mun mielestä koukku jota ei tarvita kuin korkeintaan kymmenen kertaa vuodessa ei tarvitse sitten sen kummemmin näkyäkkään joten enempi esteettisyyden piikkiinhän sen voi laittaa. Meinaakko ruveta vaunun vetäjäksi? Eiköhän tuolla liikahda. ![]() Mun mielestä koukku jota ei tarvita kuin korkeintaan kymmenen kertaa vuodessa ei tarvitse sitten sen kummemmin näkyäkkään joten enempi esteettisyyden piikkiinhän sen voi laittaa.Onkos tuo koukku kiinni dacian tila-autossa. Ei tuosta kuvasta tunnista autoa. Onhan se tietenkin siistinnäköinen kun ei koukku näy. Miksei se koukku saa näkyä, onko esteettisyys kysymys vai onko ihan käytännönmerkitystä? Itsellä ainakin ehkä hiukan kumpaakin. Nyt kahteen vimosimpaan autooni olen koukun itse asentanut ja se on molemmissa ollut mallia irroitettava, merkkikohtaisella, piiloon taitettavalla 13-pin sähkösarjalla, niin 310€ tuosta postikuluineen ei mielestäni ole liian kallis hinta jotta tuon koukun saa tosiaan täysin piiloon niin halutessaan Nykyinen käyttis Citroen C5 2.0HDi http://kastruuna.blogspot.fi/2014/05/vetokoukun-asennus.html ![]() Ex. käyttis Renault Grand Scenic 2.0dCi Onkos tuo koukku kiinni dacian tila-autossa.Eiköhän tuo Dacia Lodgy ole ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1879 1880 [1881] 1882 1883 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|