Tarkennatko vähän?Tarkoitin että kokolailla on tyhjää, hiljaista kun huopatossutehtaalla . Kuulemma ollut öitä nyt kesäkaudella ettei ole yhtään yöpyjää. Paikka siis haapamäen höyryveturipuisto.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1858 1859 [1860] 1861 1862 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tarkennatko vähän?Tarkoitin että kokolailla on tyhjää, hiljaista kun huopatossutehtaalla . Kuulemma ollut öitä nyt kesäkaudella ettei ole yhtään yöpyjää. Paikka siis haapamäen höyryveturipuisto. Rasvattu asuntovaunun akselit & vetoaisa. Rasvan määrästä akselien rasvanipoissa laitoinkin kyselyn omaan osioonsa.
Tilattu True View kaksoiskamera asuntovaunun perään, jotta peruutuksen lisäksi voi seurata myös takana tulevaa liikennettä paremmin.
Kävin kesäteatterissa, hyvä oli. "Solistina Olavi Virta" www.lippu.fi/kuopion-uusi-kesaeteatteri-lippuja.html?...doc...
Hietasaaresta pikku keikka Oulussa edestakaisin. Piti käydä syömässä Ei ole tuttu paikka. Mun Oulun grillien tuntemus tosin on jäänyt 80 -luvulle. Sen vaan muistan. että vähän rähinäherkkiä paikkoja olivat kapakki-illan jälkeen. ![]() Ei ole tuttu paikka. Mun Oulun grillien tuntemus tosin on jäänyt 80 -luvulle. Sen vaan muistan. että vähän rähinäherkkiä paikkoja olivat kapakki-illan jälkeen. Ei ne Oulun grillit ollut pahoja -80 luvulla. Etelän mies kun 70- 80 luvun taitteessa iski Sodankylässä paikallista naisseuraa oli jo rähinä grillillä todella lähellä. Saksanpaimenkoira kun tuli avonaisen autonikkunan läpi ihmettelemään rähinän alkua se loppui. Kokeiltu on, mutta Ivalossa. En minä vaan pojat, kotikylän porukan kanssa kun oltiin liikkeellä. Joku siinä on, että 16-19 vuotiaana on joku pakko hankkiutua hankaluuksiin.
Vaan tänään sain toisenkin ison koivun kannon irti, kun otin lähes ajamattoman Jönköpingin ja painelin sillä sen melko hetkessä irti. Vähän multa lensi, vaan haitanneeko. Annetaan viilaa. Ja ei kun multapaakut päälle, niin kohta ei enää huomaakaan, mitä siinä on ollut. Hietasaaresta pikku keikka Oulussa edestakaisin. Piti käydä syömässä Järvigrillillä Puokkarilla oli 10vuotta sitten varmasti paras hinta/laatusuhde Oulun grilleistä. Täytyykin käydä viikonloppuna kokeilemassa vieläkö on eväät ennallaan. Aammupäivällä selasin myytäviä asautoja ja erehdyin katsomaan yhden liikkeen poistotarjouksia tarvikkeista. Löytyi takapuskuri omaan autoon 75% alennuksella.
Tuota olen kysellyt ympäri Eurooppa ekasta omistamiskesästä alkaen ja ei ole sattunut jälleenmyyjillä olemaan varastossa. Puskuri oli korjattu kun auton ostin ja ekan talven aikana korjaus petti ja tuli näkyviin. Itse olen muutamaa tapaa tuohon kokeillut, onnistumatta. Kävin kesäteatterissa, hyvä oli. "Solistina Olavi Virta" www.lippu.fi/kuopion-uusi-kesaeteatteri-lippuja.html?...doc...Samaa tuli salakuunneltua Rauhalahden uimarannan puistossa. Hietasaaressa nyt päivä täysi
^
Mee paapimaan jo. Pää pilkotti polarin ikkunasta ku just ajoin ohi ![]()
On hinta ja luutu kohdillaan vieläkin.Kyllä on mättö!! Kyllä tolla jaksoi ajaa takas Uuraisille.. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1858 1859 [1860] 1861 1862 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|