|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1856 1857 [1858] 1859 1860 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Saavuttu Kuopioon. Tuore muikkukukko piti heti aamusta torilta hakea ja sehän meinas mennä taas maistellessa.
Uutta kauppakeskusta tallattu ja naisväki siellä edelleen. Tässä jos yönvanhaksi pääsis ja huomenna suunnittelemaan jatkoja. Sehän on viimeinen viikko tästä 4 viikon kotimaankierroksest a jo alkanut!
Lähdettiin RantasarkaLTA. Varmuudeksi lähdettiin, että ei eräs fb-vaanari häiriinny meidän koirien mahdollisesta haukkumiselta. Hän oli illalla häiriintynyt lasten äänistä, joita meillä edes kuultu.
Kävimme Iissä ART II Biennalessa "taidetta" katsomassa. Yöpaikaksi löytyi Iijoen suistosta ranta. En saa kuvaa tabletista.
Lähdettiin RantasarkaLTA. Varmuudeksi lähdettiin, että ei eräs fb-vaanari häiriinny meidän koirien mahdollisesta haukkumiselta. Olin 30 vuotta sitten Enontekijöllä joulun vietossa. Asuimme Nalle-Sisussa, muut palvelut ostimme hotellista. Yhtenä iltana tuli hotellin johtaja juttusille. Kaiken ystävällisen jutustelun jälkeen hän sanoi, että hotellissa valittaa yksi hysteerinen akka koiran haukkumisesta. Sen jälkeen pyrimme pitämään koiran sisällä. ![]() Hyötyliikunnan merkeissä
eli siivonnut alakertaa joskos huomenna tuo yläkerta tai sit ei mutta kyllä tuo siivoominen jumpasta käy kun imuttaa joka nurkan ja pinnan luuttu ja kuuraa joka paikan mutta nyt on hyvät tuoksut viel ku matotkin tuoksuu mäntysuovalle niin kyl o ihanaa ... jotta luulen pas ny et ... unimasa hakee sukkelaan untensaareen ..ötyjä itse kullekkin Nyt se Tiplomaatti narras, tilaa muka vaikka kuin. On kuin ois seuroihin tullut, yhtä paljon porukkaa. Olisi pitänyt ihan keskisuomalaisen vieraanvaraisuuden nimissä lähteä tuomaan sulle olutta, niin ei Koffia tarvi juoda. Vaan en joutanut tänään koneelle paljoa aikaisemmin, kun piti tuhota yksi koivunkanto pihasta. Olihan homma loppuunkuluneen laipan ja ketjun kanssa. Kirveellä kun auttoi välillä niin sitten alkoi sujumaan. Kotiuduin mukavalta tanssireissulta Mikkelistä.
Jes sä alat oppimaMite nii oppimaa. Kyllä minä selevän saan, mutta puoltakaa en ymmärrä. ![]() Ostin Adriaprojektiin 100Ah akun ja laitoin paikalleen.Primus 2450 hörähti nöyrästi lämmittämään.Putkis toa tutkiessani löysin hieman piilosta 230 voltin lämmittimen ja pumpun.Löytämisen ilo oli suuri,kun sekin tuntuu toimivan.Otin kaikki verhot,verhokapat ja rullaverhot pois ja roskikseen.Rouva tekee uudet ja mieleisensä😘.Hommaa on,mutta tykkään värkätä ja tehdä kunnollista jälkeä.Tarkotus pitää tuota vaunua kuitenkin vuosia.Mistä kantsii hommata ledejä valoiksi,marssinko Kärkkäiselle,Motonettiin,Biltemaan vai tilaanko jostain?Ostin Motonetistä 5wattisten tilalle ledejä,mutta ei syttyneet.Paketissa lukee can-bus led,onko nämä can-väyläiseen järjestelmään?Normi 5w toimi ihan ok. Mulla kävi samoin mun vanhassa lmcssä niin piti ruuvata lampunkanta irti ja vaihtaa napaisuus,siis johdot toisin päin ennen kuin alkoi pelittämään led-polttimot. Näin ainakin mulla piti tehdä,-mutta en välttämättä ollut tyytyväinen vaihdolseen.Se valo on niin paljon kylmempi kuin entiset hehkut mut se virran säästö....kynttilää mie poltan aina,mökissä,vaunussa,veneessä...t migel Huh oikeankokonen kardaanintukilaaker i asentuu viimein, muuta siis tehny tänään kun keitelly kahvit ainakaan vielä, sitte ehkä itärajaa ylös loma ajan puitteissa
Näin piti tehdä,sitten rupes pelittään.Mitä mieltä rouva on valojen sävystä selviää kun jonain hämäränä iltana saan hänet houkuteltua vaunuun😜
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1856 1857 [1858] 1859 1860 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|