Tänään katsottiin Zetorien kiihdytyskisoja Suonenjoella. Voe mahoton paekka sentään.Niin kattelin minäkin.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1854 1855 [1856] 1857 1858 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tänään katsottiin Zetorien kiihdytyskisoja Suonenjoella. Voe mahoton paekka sentään.Niin kattelin minäkin. Yleensä en puutu toisten kirjotteluun, nyt on pakko. Teidän junnu palasi LaukaaSTA. Toistaiseksi kielipoliisit on loistanut poissaolollaan tällä sivustolla ja kiitos siitä. Itse olen menettänyt luku ja kirjoitustaidot 15v sitten ja hiljakseen taas jotenkin oppinut ne. Tiedän kirjoittavani höpsösti ja vaikeaselkoisesti välillä ja esim. pilkkusäännöt on pitkälti hakusessa vielä. Aika rauhassa kielioikaisusta täällä on pystynyt kirjoittamaan ja kynnys kirjoittaa on ollut matala, jos virheitä ruvetaan kommentoimaan ainakin minä koen asian erittäin ikävänä. Pääasia on mielestäni kuitenkin se että, ymmärtää toisen kirjoittaman asian.. Yleensä en puutu toisten kirjotteluun, nyt on pakko. Teidän junnu palasi LaukaaSTA. Onkohan noin, sillä aika harva meiltäkään menee VantaaSEEN tahi tule VantaaSTA, vaan mennään Vantaalle ja tullaan Vantaalta. Siinä voi mennä asiat herkästi hieman sekaisin, tuolla kun virtaa myös Vantaajoki ![]() Kirjastosta piti luettavaa hakea.
Onkohan noin, sillä aika harva meiltäkään menee VantaaSEEN tahi tule VantaaSTA, vaan mennään Vantaalle ja tullaan Vantaalta. Siinä voi mennä asiat herkästi hieman sekaisin, tuolla kun virtaa myös Vantaajoki Helsingille ja Helsingiltä?.? Saavuttu Hieasaareen Eikös se ole Hietasaareeseen. ![]()
Eikös se ole Hietasaareeseen. Voe tokkiisa, jompi kumpi, tai kumpainenkin on oikein. Vae oesko sittenkin se toenen. Soattaa olla, tae ei sitten olekkaan. Voe tokkiisa, jompi kumpi, tai kupainenkin on oikein. Vae oesko sittenkin se toenen. Soattaa olla, tae ei sitten olekkaan.Vai miten se menikään.. Onkohan noin, sillä aika harva meiltäkään menee VantaaSEEN tahi tule VantaaSTA, vaan mennään Vantaalle ja tullaan Vantaalta. Siinä voi mennä asiat herkästi hieman sekaisin, tuolla kun virtaa myös VantaajokiKyllä minäkin menen Vantaalle jos sinne tulen, vaikka joskus asuinkin Laukaassa. Ja tuo Hietasaari on Uuraisilla, mutta kun menee kansanmusiikkijuhli lle niin menee Kaustiselle. Eiköhän se ole oikein mitä kuntalaiset käyttää riippumatta "kielipoliiseista". Siksi olenkin ottanut tavakseni kun menen kuntaan jonka nimen voi sanoa eri tavalla kysyä paikallisilta miten sanotaan. Toistaiseksi kielipoliisit on loistanut poissaolollaan tällä sivustolla ja kiitos siitä. Just jetsuuleen noin samaa mieltä olen minäkin Kimin kaa ja pyydänkin nyt tässä jo saman tein anteeks ne miljoonat kirotusvihreet pilkku... ym kuten sika kaameet yhdys-sanat ...... ![]() munst o kyl kiva et tääl voi jokane omal tyylil kirjotel kun en osaa kirottaa ni en osaa Hyvinhän tuostakin selevän saa.
Hyvinhän tuostakin selevän saa. Jes sä alat oppima ![]() koht jo alat turkkuses murret puhuma ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1854 1855 [1856] 1857 1858 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|