Herätty ja aamu kaffeeta hörpin

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1785 1786 [1787] 1788 1789 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Herätty ja aamu kaffeeta hörpin Äkkiseltään taustoja tietämättä vois luulla että sitä oltu yövuorossa. Äkkiseltään taustoja tietämättä vois luulla että sitä oltu yövuorossa.Se on toi vaunuilu rankkaa hommaa ![]() Äkkiseltään taustoja tietämättä vois luulla että sitä oltu yövuorossa. Tuo on hyvin tyypillinen reaktio meihin kun tykkää nukkua aamuisin. Itse olen aamukahvit juonut ja nyt siivoan jonkun aikaa. Meillä molemmat arvostaa aamulla nukkumista ja vaimolla työajat aika hyvin sovitettu tähän. Kotoa kun lähtee 10.25 ehtii töihin 10.30. Illalla sitten nukkumaan 1 - 2 aikoihin ja päivällä tietty molemmat ottaa tirsat, vaimo pitää hetken ruokalepoa syötyään työhuoneella. Herätty ja aamu kaffeeta hörpin Samoihin aikoihin minäki heräsin. Toistamiseen. Sumpin join jo ennen kaheksaa mut sil ei ollu toivottua tulosta ku kuukahdin uusiks. Pikkuvaanariki veteli melkein 4tunnin unet. Joten todellakin vaunuilu o rankkaa Samoihin aikoihin minäki heräsin. Toistamiseen. Sumpin join jo ennen kaheksaa mut sil ei ollu toivottua tulosta ku kuukahdin uusiks. Pikkuvaanariki veteli melkein 4tunnin unet. Joten todellakin vaunuilu o rankkaaEiks vaan ![]()
Saapiko sitä tiijustella, mitä te teette aamuyöstä 1-2:n aikoihin. No, rakkauvven työtä, mutta onko muuta. Saapiko sitä tiijustella, mitä te teette aamuyöstä 1-2:n aikoihin. No, rakkauvven työtä, mutta onko muuta.Nukutaan Saapiko sitä tiijustella, mitä te teette aamuyöstä 1-2:n aikoihin. No, rakkauvven työtä, mutta onko muuta. Yleensä puolen yön jälkeen katsotaan joku tv ohjelma joka on aikaisemmin tallennettu. Vaimo sitten menee nukkumaan 1 maissa ja minä teen iltalenkin koiran kanssa, lenkin jälkeen pesulle ja tovi koneen ääressä. Vaimo tulee normaalisti kotiin 8 jälkeen illalla ja silloin on ruoka, sitten hän tekee töitä muutasman tunnin ja sen jälkeen vietetään aikaa ennen nukkumaanmenoa. Tuo rytmi toimii meillä loistavasti. Kävin apteekissa.
Hyvää palvelua sain kun lääkäri kävi hakemassa minut kotoa, vei apteekkiin ja kirjoitti siellä nipun reseptejä. Kotiin jouduin sitten kävelemään.
Yleensä puolen yön jälkeen katsotaan joku tv ohjelma joka on aikaisemmin tallennettu. Vaimo sitten menee nukkumaan 1 maissa ja minä teen iltalenkin koiran kanssa, lenkin jälkeen pesulle ja tovi koneen ääressä. Itse tykkään enempi valoisuuden mukaan olla valveilla. Eihän siinä mittään, jos tuommonen rytmi kelle passaa. Miten muksut on taipuneet tuohon rytmiin. Itse tykkään enempi valoisuuden mukaan olla valveilla. Eihän siinä mittään, jos tuommonen rytmi kelle passaa. Miten muksut on taipuneet tuohon rytmiin. Sälli on muuttanut kotoa yli 10v sitten ja neiti 7v sitten. Oli meillä "normaalimpi" rytmi silloin kun ne kotona asuivat. Tosin kukaan meistä ei ole aamuvirkku ja aina aamu-unet on maistunut kaikille. Sälli on muuttanut kotoa yli 10v sitten ja neiti 7v sitten. Oli meillä "normaalimpi" rytmi silloin kun ne kotona asuivat. Tosin kukaan meistä ei ole aamuvirkku ja aina aamu-unet on maistunut kaikille.Se on hyvä asia jos uni maittaa
Se on hyvä asia jos uni maittaa Kyllä. Ja varsinkin kun aurinko ikkunasta huusholliin paistaa. Jokainen tyylillään. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1785 1786 [1787] 1788 1789 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|