Sent from my iPad using Tapatalk
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1768 1769 [1770] 1771 1772 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Vököstellessä on mennyt sateen loppua odotellessa. No, ternimaito pannukakkutaikinan hierasin. Voit toki viskata pienellä pnnarilla jo herkis kuola vuotamaan rinnuksista pelkästä ajatuksestakin , et moista herkkua sais ,,njam njam ![]() Valmistauduttu illan otteluunVaro vaan ettei mene valmistautuminen ylikunnon puolelle kun peli alkaa vasta yheksän jälkeen ![]()
Voit toki viskata pienellä pnnarilla Jos kerta noin suhtaudut, niin en voi kertoa että pannaria sitten syötiin lakkahillon ja kylmän maidon keralla. ![]() Varo vaan ettei mene valmistautuminen ylikunnon puolelleOn tätä treenattu,ettei pääse ylikuntoon Jos kerta noin suhtaudut, niin en voi kertoa että pannaria sitten syötiin lakkahillon ja kylmän maidon keralla. On nämä makuaisat tosiaan vaikeita kun en yhtäänn tykkää lakoista mutta vattuhillo on ihan parasta taidankin mennä keittämään kaffeet ja ryystän sen kara munkeroisen siinä onkin sisällä vattuhilloa njam mutta ei ole tuon pannarin voitanutta ![]() Tuohon TD:n pelikatsomon valmistautumiseen niin eilen tein pussillisen popcorneja ja varasin ison tuopin kylmää vettä istuin ja popsin poppiksia ihmetelen ...missä viipyy peli ![]() no olin koko iltapäivän oottanutm että se alkais ja eväätkin siinä ootelemisessa jo loppui kunnes kuulin ettei peliä tulekkaan ![]() Nyt on poppikset syöty mutta onneksi tulee matsi ja saa jännittää Valmistauduttu illan otteluun Samma här, paljuakin tuossa lämmitelty. Illalla katsellaan matsia paljussa löllöillen ja wirvokkeita nauttien. Pesty kylpytynnyri, huollettu ruohonleikkuri ja laitettu akku lataukseen ja päivitetty blogi Moro pamaus, annoitko mulle osoitteesi, meinaan Kunkku-Uutiset ilmestyy ensi viikolla. Luulen siellä olevan mielenkiintoista luettavaa ! ![]() Täälläkin palju pesty ja hankittu hiekkasuodatin. Nyt taidetaan päästä yhdellä täytöllä koko kesä. karvalakki päähän. Ensiksikin kun ilma on aikas viileetä, ja toiseks, siten pääset aitoon 60-luvun katsomotunnelmaan (niin jääkiekko kuin jääpallo matsinkin). Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1768 1769 [1770] 1771 1772 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|