Mistä tiedät ettei esitellyt?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1732 1733 [1734] 1735 1736 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mistä tiedät ettei esitellyt?
Eiköhän virpimu76:n tatskat lie naapurin rva nähny ja luulis siinä vaiheessa esitelleen omansa.Juu ei oo hän peppuaan näytelly,,eikä muuallakaan tattosia nävy ![]() Kewättä Rinnoissa ja Bepuissa
![]()
Kewättä Rinnoissa ja BepuissaJuur näin Ja valkea peite pihamaalla ![]() Mulla oli 3kpl 96,ja lämmin talvella ja käyntiin lähti vaikka oli minkälainen pakkanen
Mulla oli 3kpl 96,ja lämmin talvella ja käyntiin lähti vaikka oli minkälainen pakkanenEivät sitten vieneet kaikkeja moiset "verenimijät" ![]() Eivät sitten vieneet kaikkeja moiset "verenimijät"Ei Jätti ne vähäsen ![]() Nälissäni äsken söin. Nyt täytyy mennä äkkiä
ottamaan päivätorkut ennenkun tulee taas nälkä. ![]() Nälissäni äsken söin. Nyt täytyy mennä äkkiäKannattaako sitä enää mennä päivätorkuille ![]() Saabeihin joskus aikoinaan tullut tutustuttua ihan kunnolla. Rakennettiin niitä aika monta, osa kilpakäyttöön osa liikenteeseen. ennen perheen hankkimista tallilla tuli vietettyä suuri osa vapaa-ajasta.Hienoja vanhoja kuvia Varokaa Åbuses olijat
yks acca täältä mäeltä huristelee kohta sinne suunnalle ja tarkalleen Terveystalon parkkiin jos tuo suabbi kulkee sinne asti Nyt pitää myöntää, että vähän jännittää kun en ole turkuses aikoihin ajellut ![]() ja toivottavasti liikennevalot toimii Kimillä näköjään samaa sairautta mitä minulla oli
![]() Neljä ysikutosta oli parhaillaan joista kaksi laitoin tieliikenne kuntoon,kromipuskurisen vm72 ja kumipuskurisen vm79. Ai ai että oli mukavia pelejä ajella,ei olis pitänyt niitä myydä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1732 1733 [1734] 1735 1736 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|