95 kakstahti saappi oli! Hyvä peli oli, ei ollu sellaista pakkasta ettei olis lähteny käyntiin!
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1734 1735 [1736] 1737 1738 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
95 kakstahti saappi oli! Hyvä peli oli, ei ollu sellaista pakkasta ettei olis lähteny käyntiin!
Vanhojen saabien värimaailma oli kyllä vähintään mielenkiintoinen näin jälkeempäin ajatellen,omat yksilöt olivat tummanvihreä ja oranssi
![]() 5 x 900 (89, 90, 91, 92, 93 vuosilta ) joista yksi löytyy edelleen.
1 x 9000 ja vielä 4 x 9-3 (06, 08, 09 ) bensat, dieselit ja nelivedot. Hyviä muistoja. Onneksi ei ole joutunut ainakaan vielä tuosta 1991 vuoden aerosta luopumaan. Onhan se ollut mulla jo kohta 20 vuotta. Ei siitä voi luopua... Nyt pitäis lähteä lapiota, moottorisahaa ja kirvestä heiluttelemaan. Hyötyliikkumista parhaimmillaan. Vanhojen saabien värimaailma oli kyllä vähintään mielenkiintoinen näin jälkeempäin ajatellen,omat yksilöt olivat tummanvihreä ja oranssi Mulla oli se kaikkein rumin, keskiruskea. Ihan viimeisestä päästä ysikutosia, mitä valmistettiin. Peräkontti oli niin ruosteessa, että piti vaihtaa 74 -mallin vihreästä tilalle. Oli 100% yhteensopiva ja kannatti tehdäkin, kone kun oli hyvä. Jonnekin Ouluun se sitten upposi vuonna 97, kun 900 tuli tilalle. Otin kinkun uunista
![]() Pohjustin aamulla pihalle vaunulle säilytyspaikan uusiksi. Sepeliä pari kärrykuormaa ja aikanaan pois puretun terassin kasasin alustaksi. Siinäpä on nyt Adrialla mainio köllötellä reissujen välillä.
..ja tulikin haettua vaunua Lohenpyrstöstä kotiin samoin tein. Ensi talveksi meneekin sitten jonnekin tunturin juurelle. Mutta sitä ennen monta kivaa kesäreissua ![]() Aivan mielissään kun kelit kuivaa ja lämpenee. Tosi mukavaa alkaa taas suunnitella reissuja. Ensin tosin täytyy siivota ja tehdä hieman huoltoa. Aikoinaan olin Vapolla töissä ja jouduin liikkumaan valtion kilvillä olevalla 96:sellä. Oli siitä hyvä auto etteivät poliisit hevin pysäytelleet. Ratsiassakin vain viittoivat että jatka matkaa ja kaupungissa sai pysäköidä mihin vain. Se kylläkin kostautui kun omalla kulkimella en muistanut ettei sitä voi pysäköidä samalla tavoin.
Kävin ajelemassa veneellä,kun vihdoin sain sen vetehen,nyt saunaan.
Sent from my iPad using Tapatalk
Pistäny tuloksia exseliin niin kauan kunnes totesin jott kovalevy tilttas koneesta.. ....ttu tää syö lukihäröstä... viis koneesta va kaikki naputukset hukass onneks varmuus kopiot vanhemmista...
Asetellut verhoja puhtoisiin akkunoihin
ja nyt vaan aatellut ![]() joskos menis leppäämään kun tuo hiton olkaapääkin sanoo työsopimuksenssa just nyt irti ![]() jotta eiköhän tääkin puuhastelu sais tältäkin päivältä riittää...hitoksiii ![]() Hyviä unia ..itse kullekkin kun sen aika teille koittaakin ![]() Tänään aamupäivällä harjoittelin Macin myötä uuteen mutta iPadien myötä jo hiukkasen tuttuun ympäristöön kun torstaina muutaman vuoden vanha Vaio sanoi sopimuksensa irti, en tiedä mikä lie sille tullut mutta akkukestokin alkoi olla jo mitätön ollen reilu tunti. Perjantaina töiden jälkeen sitten Kuopioon, vaimo ja lapset Finnkinoon Asterixia katsomaan ja minulle syy lähteä etsimään viimein Applen läppäriä jota olen jo pitkään himoinnut mutta kuka sitä nyt kehtaa ehjän läppärin tilalle uutta laitetta hankkimaan, Kuopion Gigantista löytyi sitten vajaan 200 euron alennuksessa ollut "tämän viikon tarjous" MacBook Pro Retina 13.3" 256 Gt kovalevyllä.
![]() Hyvää on edelliseen verrattuna varsinkin tuo akkukesto, eilen illalla ja tänä aamuna opiskeltu koneella ainakin viisi tuntia ja vielä näyttää yli 3 tuntia.. ![]() marraskuun tuotantoa näyttää kone olevan... Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1734 1735 [1736] 1737 1738 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|