|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1734 1735 [1736] 1737 1738 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() 1 x 9000 ja vielä 4 x 9-3 (06, 08, 09 ) bensat, dieselit ja nelivedot. Hyviä muistoja. Onneksi ei ole joutunut ainakaan vielä tuosta 1991 vuoden aerosta luopumaan. Onhan se ollut mulla jo kohta 20 vuotta. Ei siitä voi luopua... Nyt pitäis lähteä lapiota, moottorisahaa ja kirvestä heiluttelemaan. Hyötyliikkumista parhaimmillaan. Vanhojen saabien värimaailma oli kyllä vähintään mielenkiintoinen näin jälkeempäin ajatellen,omat yksilöt olivat tummanvihreä ja oranssi Mulla oli se kaikkein rumin, keskiruskea. Ihan viimeisestä päästä ysikutosia, mitä valmistettiin. Peräkontti oli niin ruosteessa, että piti vaihtaa 74 -mallin vihreästä tilalle. Oli 100% yhteensopiva ja kannatti tehdäkin, kone kun oli hyvä. Jonnekin Ouluun se sitten upposi vuonna 97, kun 900 tuli tilalle. ![]() ..ja tulikin haettua vaunua Lohenpyrstöstä kotiin samoin tein. Ensi talveksi meneekin sitten jonnekin tunturin juurelle. Mutta sitä ennen monta kivaa kesäreissua ![]() Aivan mielissään kun kelit kuivaa ja lämpenee. Tosi mukavaa alkaa taas suunnitella reissuja. Ensin tosin täytyy siivota ja tehdä hieman huoltoa. Sent from my iPad using Tapatalk
ja nyt vaan aatellut ![]() joskos menis leppäämään kun tuo hiton olkaapääkin sanoo työsopimuksenssa just nyt irti ![]() jotta eiköhän tääkin puuhastelu sais tältäkin päivältä riittää...hitoksiii ![]() Hyviä unia ..itse kullekkin kun sen aika teille koittaakin ![]() ![]() Hyvää on edelliseen verrattuna varsinkin tuo akkukesto, eilen illalla ja tänä aamuna opiskeltu koneella ainakin viisi tuntia ja vielä näyttää yli 3 tuntia.. ![]() marraskuun tuotantoa näyttää kone olevan... Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1734 1735 [1736] 1737 1738 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|