On taika uskosia ainakin joku,mutta en minäMinä ainakin olen taikauskoinen...![]()
Mulle perjantai 13 on aina ollut onnen päivä...tai ei ainakaan juuri sen huonompi kuin muutkaan.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1665 1666 [1667] 1668 1669 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
On taika uskosia ainakin joku,mutta en minäMinä ainakin olen taikauskoinen... Mulle perjantai 13 on aina ollut onnen päivä...tai ei ainakaan juuri sen huonompi kuin muutkaan.
Minä ainakin olen taikauskoinen...Kuin myös TaikauskoisiaAinakin noi Ameriikan pojat on melko taikauskosia tota laivanrakennusta kun olen läheltä seurannu, niin noista jenkkipaateista joita Turussa tehty puuttuu mm. kansi 13 ja pelastusvene 13
Ainakin noi Ameriikan pojat on melko taikauskosiaEiks jossain ollu kerrostalokin/hotelli josta myös jätetty pois kerros 13. ![]()
Eikös se Ameeriikka semmoinen takapajula ole?Varmasti..ainakin osittain Varmasti..ainakin osittain Vaan meneppä sanomaan se niille ei mene perille vaikka kuinka perustelisi. Sanovat vain että he sitä on käyneet kuussa. Iisalmen elokuvateatterissa käyty perheen kanssa katsomassa Risto Räppääjä ja Sevillan Saituri.
Kerrankin oli koko elokuvateatteri joka istuinta myöten täynnä. Sanovat vain että he sitä on käyneet kuussa. ....ja että meillä on Apple. ![]() No, olihan meillä suomalaisillakin aikoinaan Nokia. Non niin,nyt on keittiön katto maalattu pariin kertaan,heikossa valossa näyttää ihan hyvältä.
Sent from my iPad using Tapatalk Sanovat vain että he sitä on käyneet kuussa.Tuohon voi vastata, että minäpä olen ollu auringossa.
Palauduttu Tukholman reissulta.
Jaahas ja koirat mukana taas. Siis syykö?
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1665 1666 [1667] 1668 1669 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|