Kyllä Abi-aika oli hauskaa ja huoletonta.Meillä oli vielä Abi-risteily siihen kaupan päälle ja yöpyminen Maarianhaminassa.
Mun kuplavolkkari ladattiin täyteen juomaa ja Kapellskärissä ajettiin laivasta ulos ennen paluumatkaa Ahvenanmaalle mut auto unohtu sinne Kapellskäriin ja kun toista vuorokautta riekuttamisen jälkeen muut lähti laivalla takaisin Naantaliin niin minä poika lähin takaisin Kapellskäriin hakemaan kadotettua autoani takaisin!

Faija oli hieman kysymysmerkkisen näköinen kun odotteli mua satamassa toista vuorokautta myöhästyneenä. Siitä sitten häntä koipien välissä auto talliin ja sälli lukemaan... Siihen aikaan ei ollu kännyköitä.
Mut oli siin porukass sellaisiakin jotka missasivat Maarianhaminan keikan vaikk me oltiin kimpassa maksettu kaikki hotellihuoneet ja ruokailut sun muut valmiiksi.
Miten se raha piisasi siihen aikaan? Ei siellä kukaan oikein persaukisena hölmöillyt ja jos rahat loppui niin kerättiin kolehti kaikilta et kaikill olis yhtä hauskaa! Ilmankos ollaan kaikki luokkatoverit vielä niin hyvää pataa keskenämme! Se ei katoa mihinkään!

t migel