|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1663 1664 [1665] 1666 1667 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() tyhjänpäivänen kädet taskussa kävely, kun ei ole töitä, eikä jaksa kokopäivää istua netissäkään, niin päätin ottaa huomiselle pekkasen Kaksi pulloa Sapporo-oluttakin tarttui mukaan. Tänään tämmöistäTurhan päivänen homma,tänään puhuttiin ilta lehdessä rekoista jolla,ns. Abeja kuskataan rekkoja edes nähneet ![]() Sen jälkeen pitänyt ottaa vastuuta tekemisistään paljon enemmän. Osaamattomia toimittajia nyt on lehdet täynnä, varsinkin iltapäivälehdet. mutta TUURI tulee tv 4 nyt ja sitä silmä tarkkana pitää syynätä ![]() Mun kuplavolkkari ladattiin täyteen juomaa ja Kapellskärissä ajettiin laivasta ulos ennen paluumatkaa Ahvenanmaalle mut auto unohtu sinne Kapellskäriin ja kun toista vuorokautta riekuttamisen jälkeen muut lähti laivalla takaisin Naantaliin niin minä poika lähin takaisin Kapellskäriin hakemaan kadotettua autoani takaisin! ![]() Faija oli hieman kysymysmerkkisen näköinen kun odotteli mua satamassa toista vuorokautta myöhästyneenä. Siitä sitten häntä koipien välissä auto talliin ja sälli lukemaan... Siihen aikaan ei ollu kännyköitä. Mut oli siin porukass sellaisiakin jotka missasivat Maarianhaminan keikan vaikk me oltiin kimpassa maksettu kaikki hotellihuoneet ja ruokailut sun muut valmiiksi. Miten se raha piisasi siihen aikaan? Ei siellä kukaan oikein persaukisena hölmöillyt ja jos rahat loppui niin kerättiin kolehti kaikilta et kaikill olis yhtä hauskaa! Ilmankos ollaan kaikki luokkatoverit vielä niin hyvää pataa keskenämme! Se ei katoa mihinkään!
kun katselin veljentytön menoa autonlavalla ennen kuin olivat liikkkeelle edes lähteneet niin yks kaks... kuului kauhia huutooo autonlavalta sipuu-uuu .. ja alkoi senpäivänen karammelisade ![]() siinä sitä sit vaan vilkuttelin lähtijöille ja latasin namusia taskuun tais niitä muutama kilo jäädä viel muillekkin jakoon ![]() ja vielä kaiken kukkuraks velipoika tarjos laskiaspullakaffeet paikallisessa kaffilas oli kyl muistiin painuva iloinen päivä minulle tuokin ![]() Aloitimme koulun ensimmäisinä abeina tavan, josta toivoimme perinnettä Näytti olevan elossa vielä 49 vuoden jälkeen. Sent from my iPad using Tapatalk KELA se kaikkien pelastaja, siellä kävin... Kolme kertaa kävin minäkin jonottelemassa ja vääntämässä rautalankaa. Mutta kyllä sieltä lopulta irtos 130 €:n korotus kuukausituloihin. (4,44 €/pv) Juu, ei meillä mitään riitaa ole, ollaan vaan eri mieltä. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1663 1664 [1665] 1666 1667 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|