rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9935360 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #24495 : 25.01.2015 kello on 10:38 »
Ennen päivityksiä!! tultu saaristosta tukka hulumuten samperin saattelemana, pitkin lumenpäällystämää jääkantta pitkin perämerta..aisniin aamusella lämmitin saunan ;D

Aijaijai :D  Millaista fiilistelyä... Thumb  ""kotasaunako""  Vaan piruuttasko tuossa kohin kuvan otit :D

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #24496 : 25.01.2015 kello on 10:42 »
Itse sain fiilistellä X3  kyydityksessä...nam inannaa oli..olis kyllä voinu revitellä hiukan... toisella kertaa sitte..no juu se oli kyllä eilen mutt,,sama se hyvä fiilis riitti tällekki päivälle ;D ;D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:55
« Vastaus #24497 : 25.01.2015 kello on 10:43 »
Oishan toi lumikengäily varmaan nastaa ku olis vaan lunta
Eikös niillä sitten ilman lunta voi liikkua...?
Taitaa olla vain sellainen imagokysymys. Monethan liikkuvat porkat käsissäkin, vaikka sukset on unohtunut kotiin.

Armeijassa sotilaan käsikirjassakin luki: "Sukset edistävät liikkumista, etenkin talvella"

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #24498 : 25.01.2015 kello on 10:46 »
Eikös niillä sitten ilman lunta voi liikkua...?

Armeijassa sotilaan käsikirjassakin luki: "Sukset edistävät liikkumista, etenkin talvella" :laugh: :laugh: totta mutt silti hauskaa :laugh:
(( sorryy,hiljaisuus tekee hulluks ja pitempi sellainen aiheuttanu jo pysyvää vauriota )) :laugh:

Käytetään lainaustoimintoa oikein eikä poisteta lainauksesta sen päättymistä osoittavaa hakasulkeissa olevaa /quote- tekstiä.
- Alan
« Viimeksi muokattu: 25.01.2015 kello on 12:13 »

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #24499 : 25.01.2015 kello on 12:02 »
    Aijaijai :D  Millaista fiilistelyä... Thumb  ""kotasaunako""  Vaan piruuttasko tuossa kohin kuvan otit :D
           Sattu tuo paatti hollille! kota on kota,  selän takana päärakennus jossa sauna, pihalla myös erillinen saunamökki,,

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:02
    • Kulkija
    « Vastaus #24500 : 25.01.2015 kello on 12:09 »
    Monethan liikkuvat porkat käsissäkin, vaikka sukset on unohtunut kotiin.

Sinä ilmeisesti et.

Onhan se tietämättömälle tyhmännäköistä hommaa, mutta liikuntana erinomaista. Pääsee kädetkin mukaan ja on ainakin 20% tehokkaampaa kuin pelkkä kävely. Hiihto tietty vielä parempaa, mutta vaatii ainakin kuntoilumielessä harrastettavana ladut tai muuten oikeat olosuhteet. Molemmat on erinomaista lääkettä niska-hartiavaivoihin ja pysyy muunkinlaiset sairaudet loitolla. 

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #24501 : 25.01.2015 kello on 12:15 »
    Sinä ilmeisesti et.

Onhan se tietämättömälle tyhmännäköistä hommaa, mutta liikuntana erinomaista. Pääsee kädetkin mukaan ja on ainakin 20% tehokkaampaa kuin pelkkä kävely. Hiihto tietty vielä parempaa, mutta vaatii ainakin kuntoilumielessä harrastettavana ladut tai muuten oikeat olosuhteet. Molemmat on erinomaista lääkettä niska-hartiavaivoihin ja pysyy muunkinlaiset sairaudet loitolla.

Kyllä ne kädet voi olla hommassa mukana ilman kepakoitakin..
    Ei ei ei minnen moisiin ala..tehoa saan lisää kätösiin kon nakkaan reebokin kämmenselkään tulevat painot..ja alkaa tuntumaan..
    Mutt siit vaan sauvailemaan ketä tykkää..kyll tolla ukollain moiset härpäkkeet ON hankittuna  ja jopa käytettykkin he he

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:02
    • Kulkija
    « Vastaus #24502 : 25.01.2015 kello on 12:21 »
    Sauvat pakottavat käyttämään käsiä, siinä homman idea.

Painoja en ole kokeillut, mutta niitähän voi roikotella käsissä, sauvoja ei.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #24503 : 25.01.2015 kello on 12:24 »

No voi kettu Sunki kanssa >:(  enhä mäkään ...vetti noita mukaan raahaa sen vuoks ett roikottelisin vaan kyllä ihan jo vauhdin lisäämiseksi pakko olla kädet hommassa reippaasti mukana...
    Joo ja kuule ON näitä sauvojenki roikkottajia ja perässävetäjiä tuolla nähty...että revi siitä...kele >:D

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #24504 : 25.01.2015 kello on 12:31 »

Tuo on helposti mitattavissa sykemittarilla....
    Sauvoilla saa huomattavasti hitammalla vauhdilla tavoitesykkeen ylläpidettyä Siitä syystä murtomaahiihtokin on aika riskaapelia hommaa huonokuntoiselle. Voi mennä yli äkkiä.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #24505 : 25.01.2015 kello on 12:37 »
    Tuo on helposti mitattavissa sykemittarilla....
    Sauvoilla saa huomattavasti hitammalla vauhdilla tavoitesykkeen ylläpidettyä Siitä syystä murtomaahiihtokin on aika riskaapelia hommaa huonokuntoiselle. Voi mennä yli äkkiä.

Vaan heittääpä huonokuntoisempi murtomaahiihtäjä ne sauvat sinne mökin seinää vasten ja potkiskelee iliman,,ei mene ylikovaa ja rasita itteensä liikoja ::)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:12
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #24506 : 25.01.2015 kello on 12:50 »

Tosta oon kullä erimieltä,suurin osa sauvakäveliöistä vois jättää sauvat kotiin eikä raahata niitä mukana vain näönvuoksi.
    Enkä minä ole tietämätön sauvakävelyn hyödyistä,mutta silti se on tyhmännäköistä hommaa,dementiahiihtoa.

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #24507 : 25.01.2015 kello on 13:00 »
    Tosta oon kullä erimieltä,suurin osa sauvakäveliöistä vois jättää sauvat kotiin eikä raahata niitä mukana vain näönvuoksi.
    Enkä minä ole tietämätön sauvakävelyn hyödyistä,mutta silti se on tyhmännäköistä hommaa,dementiahiihtoa.
    Joo on se kyllä niin sairaan tyhmän näköistä... :)
    Kerran näin sellaisen tosi dementoituneen kuntoilijan, joka harrasti ilmeisesti sauvakävelyä ilma sauvoja. Oli kyllä kieltämättä koomillisen näköistä, kun käsien liikkeet työntöineen oli ihan samanlaiset kuin sauvoilla.

Tuosta pulssinoususta sauvojen kanssa saat olla ihan vapaasti eri mieltä. Jätän ne omaan arvoonsa, varsinkin jos oma tietämys perustuu vain olettamukseen.  :)

Niin ja mulla on kyllä niin hyvä itsetunto, että voin harrastaa sauvakävelyä, vieläpä ilman merkillisä teknisiä asujakin. Eikös se ole jo aika hurjaa?

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:44
    « Vastaus #24508 : 25.01.2015 kello on 13:01 »
    No voi kettu Sunki kanssa >:(  enhä mäkään ...vetti noita mukaan raahaa sen vuoks ett roikottelisin vaan kyllä ihan jo vauhdin lisäämiseksi pakko olla kädet hommassa reippaasti mukana...
    Joo ja kuule ON näitä sauvojenki roikkottajia ja perässävetäjiä tuolla nähty...että revi siitä...kele >:D

Myllyläkin reuhas kesät jänkkällä sauvojen kanssa, kokeilist sinäkin. Jos vaikka helpottais...

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:44
    « Vastaus #24509 : 25.01.2015 kello on 13:03 »

Jos joku ei osaa, ei se tee kaikista typeriä. Typerää on suunsoitto.