En turhaa odotellut.Mistä arvasit
Nyt täytyy tyytyä leivinuunin lämmitykseen, jos ei mitään yhtä dramaattista enää ole tarjolla.
Ja pitzan tekoon |
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1631 1632 [1633] 1634 1635 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
En turhaa odotellut.Mistä arvasit Ja pitzan tekoon Lastenlapsia käyttettiin luistelemassa nyt olen likan koiruuksia ulkoiluttamassa ja ruokkimassa. Kohta saunaan.
Lastenlapsia käyttettiin luistelemassa nyt olen likan koiruuksia ulkoiluttamassa ja ruokkimassa. Kohta saunaan.Oikea meninki Ja lepposia löylyjä Muumikaupungissa tuli käytyä talvirasteilla ja hölköteltyä siinä 8km.ei ollut muumit laaksossa
![]() Naapurikunnan "alppimaassa" kanttailemassa junioreiden kanssa
![]()
Lämmitetty sauna,kylvetetty väki
Ukko väänsi taikinan ja mä paistelin voffelit..mukaan jäätelöä ja mansikkahilloa naminami
Palattu kitystä. Mitä siellä?, löytyy "Mitä tänään syödään" osiossa.
Lisään linkin: http://karavaanari.org/index.php/topic,327.msg244911/topicseen.html#new Olen myös odottanu niitä K69 päivityksiäNii minäki. Se oli parasta. pitzan tekoon On syötykin. Pizzat. Kylmäsavuporo ja Aurajuusto ovat jotain, mitä Suomella olisi tarjota aidolle napolilaiselle pizzalle. Sen kanssa oli vielä paperinohueksi siivutettuja tomaatteja ja mozzarellajuustoa, vain jälkimmäinen Italiasta. Jos lasillisen punaviiniä nauttisi ja painuisi unille. Huomenna lumikengät varastosta ja umpimettään. Ihan parasta. Oishan toi lumikengäily varmaan nastaa ku olis vaan lunta
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.) Parempi kaitse ON ett kuva nyrjähti kon ett mies ois nyrjähtäny ![]() ON se tyylikäs ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1631 1632 [1633] 1634 1635 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|