Koitettu saada kia riepusta käyntiin, ei etelän ihme vissiin tykkää pakkasesta,,,, no akku siinä oikeasti on tyhjä, vebastoa joutunu käyttämään ja auto pyörittelyajossa 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1599 1600 [1601] 1602 1603 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Koitettu saada kia riepusta käyntiin, ei etelän ihme vissiin tykkää pakkasesta,,,, no akku siinä oikeasti on tyhjä, vebastoa joutunu käyttämään ja auto pyörittelyajossa
![]()
Koitettu saada kia riepusta käyntiin, ei etelän ihme vissiin tykkää pakkasesta,,,, no akku siinä oikeasti on tyhjä, vebastoa joutunu käyttämään ja auto pyörittelyajossa Meillä Kia toimii hienosti ..Täysillä virroilla heräs toimimaan ,,tankkasi ittensä ja sisaruksesnsa ![]() Ai tässä puhuttiinkin autosta ![]() Heelloouu On sulla ollut kans puuhaa ja on toki vieläkin kun on perhettä onnea teille ja toivotaan että kesä tulis joutuisaan saatais taas lämmöstäkin nauttia ![]() Odotellu oon koko päivän jotta saan soittaa sairaalaan
klo 15.00 Soitin ja kertoivat, jotta aamulla pitää olla paikalla klo 6.30 Tajun vievät ja pöydälle nostaa. Ripa, ole huoleta sen leikkauksen kanssa, et kyllä mitään tiedä operaatiosta. Kai mä torstaina kotiin pääsen, saa nähä, ei muuten mutta kun ruoka siellä on jäähtynyttä.
Pakkaspäivän hommia..ja uunin lämmityksen seuraamuksia ![]() ![]() ja uunin lämmityksen seuraamuksiaHerkullisen näköstä tekee
Odotellu oon koko päivän jotta saan soittaa sairaalaan Huoletonta hetkellistä lepohetkeä Sinulle, ,kaikki hyvin menee Ja ruuasta saa valittaa kippeenä erityisesti ![]()
ja uunin lämmityksen seuraamuksia No niin ...ny tuli hirvee nälkä............to della herkullisen näköistä ![]() Odotellu oon koko päivän jotta saan soittaa sairaalaanKoita tervehtyä Odotellu oon koko päivän jotta saan soittaa sairaalaan Onnea leikkuriin ja kerran kans valitin ruasta kun en saanut muuta kuin liemiä vaan syädä niin joka päivä oli erin väristä " keittoa " mutta myöskin saman makusta päivästä toiseen niin lounaalla kuin illallisellakin ![]() valitin , et ompa mautonta keittoa ja sain pippuri ja suolaputellit ![]() Keran toi vahingossa lohikiusausta ja voihan miten hyvää se oli ![]() yhden haarukallisen ennätin sitä syödä ja kokkia kehua kun tuli ravintoteraupetti ja vei lautaseni pois siellä hää haukkua pärmätti koko köökkihenkilökunnan ![]() ja vieläkin, jos joudun tyksiin niin ei ne mun pöperöt ole koskaan mitään ihmeelistä vaikka naapurilla oliskin herkkua ![]() taitaa lukea minun kohdalla kissan kokosin kirjaimin ..................s appipotilas ei herkkuja ![]() Haravoitu kiveykselle joulun seutuun ilmestyneet lehdet pois, käyty kaupassa ja mietitty josko alkaisi jotain näin vuoden aluksi puuhailemaan, mutta ei oikein ole tullut kipinää. Ehkä se sitten kohta löytyy halukin kun löytyy jotain järkevää eikä pelkää "yrittämistä".
Pyydä vesku hyvät unet, semmoisia mitä on kiva katella siinä pötkötellessä. ![]()
..kon ett kunnon safkaa saanu nii ,, sapettiko ![]() Koita tervehtyä Ookko nää liittyny sosialistisijen kansojen liittoon ku niin punasena loistat ? ![]() Voitin pingismestaruuden 2015. Menin vaan kattomaan, mutta saivat houkuteltua mukaan, että oli kaikilla pari alkupeleissä.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1599 1600 [1601] 1602 1603 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|