rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9945292 kertaa)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #24030 : 6.01.2015 kello on 20:17 »

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
    • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
    Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #24031 : 6.01.2015 kello on 20:17 »
    Saunassa käyty ;) :D

Polar nalle = taas puhdas ja valkea  ;)  pehmeä syliin sulkea ja uniin hiljaa kulkea  :-*

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #24032 : 6.01.2015 kello on 20:19 »
    No kohde oli tommonen kohta 14-vuotias teini, kyllä se osaa onneks tarpeen tullen itekki puolustautua.. Ensin nuoli vaatteita, sit roikku vaatteissa ja ku teini vissiin vähä koitti irrotella ni sit sylkäsi.. Kyllä mää siihen väliin sit tokasin että "ei oo kauheen kiva juttu tommonen, voit sitte lopettaa".. Mää hiukka luulen et pikkuriiviöl oli ollu vähä ikävä tota mein isompaa jannua ja se tuli ny jostain syyystä tolleen purettua.. (mikä ei siit kyl silti mun mielestä hyväksyttävää tee..)

Olen kyllä Samalla linjalla Sun ajatuksen kanssa :)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:14.01.2026 kello on 07:02
    • Kulkija
    « Vastaus #24033 : 6.01.2015 kello on 21:10 »
    Aggrea ei ollut mutta omavalmiste laturi kylläkin

Tällä sitä virtaa akkuihin putputeltiin, parhaimmillaan jopa 65A voimalla. Ennen joulua tämä piti valmistuvan ja niin siinä sitte kävikin, ainakin suunnilleen. Kiinan moottori ja 120A auton laturi, välitys laturille on sellainen että vähempikin kaasu ja meteli riittää lataamiseen. Keskenhän tämä vielä on, mutta riittävän toimiva otettavaksi jo koekäyttöön, yhtään en ehtinyt kokeilla ennen reissua. Hihnalle suoja pitää rakentaa, toinen äänenvaimennin ja muutoinkin miettiä miten saisi näppärimmin meteliä vähemmäksi. Auton takana oleva pieni kuoppa jo vaimensi paljon, pitäisi olla enemmän sylintereitä kuin yksi että olisi tasasempi ääni. Renkaat ja irrotettava siirtokahva on kyllä loistava idea.

Vinkeä peli! Lieköä kukaan muu tuollaista ennen kehitellytkään.  Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:11.01.2026 kello on 12:36
    « Vastaus #24034 : 6.01.2015 kello on 22:18 »
    Oikea meininki.  Thumb

HopLop kuten muutkin lasten sisähuvipuistot ovat hyvä paikka myös aikuisille, saa olla oikeasti lapsellinen taas hetken ajan.  ;D

Mieluummin veisin nuo kyllä jonnekin ulos tekemään jotain vuoden aikaan sopivaa luonnossa. Viikonloppuna käytiin pulkkamäessä ja juotiin kaakaota ulkona ja syötiin eväät. Tänään oltaisiin menty ulkoilemaan ja paistettu makkaraa jos sää olisi suosinut, tänään oli liian kylmä.
    Kyllä ne nykylapset nuo tehdyt ympäristöt oppii, aitoa ympäristöä ei niinkään

• Vieras
    « Vastaus #24035 : 6.01.2015 kello on 22:26 »
    Mieluummin veisin nuo kyllä jonnekin ulos tekemään jotain vuoden aikaan sopivaa luonnossa. Viikonloppuna käytiin pulkkamäessä ja juotiin kaakaota ulkona ja syötiin eväät.

Joo toki pulkkamäki, luistelu ja hiihto on hyviä talviharrastuksia mutta täällä itä-Suomessa nuo pakkaset ovat välillä sellaisia että sisäpuistoihin vie lapset mielellään. Tänään oli lauhimmillaan -21 ja kylmimmillään -25 jolloin ei paljoa ulkoliikunta nappaa. Onhan noissa puistoissa "huono" puoli se hinta, nelihenkinen perhe maksaa helposti 80 euroa sisäpääsyineen.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    « Vastaus #24036 : 6.01.2015 kello on 22:29 »
    Viimeistä lomapäivää kuluteltu, no käytiin lastenkanssa isollakylällä siskoa moikkaamassa ja puistossa leikkimässä. Nyt lapset nukkumassa ja vaimo töissä niin saa viettää laatuaikaa itekseen.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:11.01.2026 kello on 12:36
    « Vastaus #24037 : 7.01.2015 kello on 00:00 »
    Joo toki pulkkamäki, luistelu ja hiihto on hyviä talviharrastuksia mutta täällä itä-Suomessa nuo pakkaset ovat välillä sellaisia että sisäpuistoihin vie lapset mielellään. Tänään oli lauhimmillaan -21 ja kylmimmillään -25 jolloin ei paljoa ulkoliikunta nappaa. Onhan noissa puistoissa "huono" puoli se hinta, nelihenkinen perhe maksaa helposti 80 euroa sisäpääsyineen.

Kyllä noihin saa rahaa uppoamaan. HopLopeissa ei niin paljoa kun aikuiset pääsee ilmaiseksi, sisäänpääsyt ja välipalat + juomat luokkaa 50.- taisi kulua.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #24038 : 7.01.2015 kello on 04:28 »
    No tää oliki paras mitä itte oon nähny  siis jäsenten kohdalta paikalla 2  :D :D 

Paikalla olevat käyttäjät

Käyttäjiä tällä hetkellä: 20 (2 Jäsentä ja 18 Vierasta)

virpimu76, Sami

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:13.01.2026 kello on 16:19
    « Vastaus #24039 : 7.01.2015 kello on 05:53 »
    Heti vuorokauden vaihtuessa työkaveri herätti töihin, no herätin sitten kolmannen työkaverin lisäksi. Toista tuntia sahailtiin tuntemattoman metsänreunan puita + muut työt päälle ja kolmen jälkeen sänkyyn etsimään unenpäätä, meinasi olla hukassa. Nyt sitten normi herätyn kohta ja taas töihin, tulee varmaan nukuttua ruokatunnilla.

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #24040 : 7.01.2015 kello on 06:46 »
    Heti vuorokauden vaihtuessa työkaveri herätti töihin, no herätin sitten kolmannen työkaverin lisäksi. Toista tuntia sahailtiin tuntemattoman metsänreunan puita + muut työt päälle ja kolmen jälkeen sänkyyn etsimään unenpäätä, meinasi olla hukassa. Nyt sitten normi herätyn kohta ja taas töihin, tulee varmaan nukuttua ruokatunnilla.

= syytäkin nukkua,,älkää ny itteenne teloko työssä heiluessanne....... Tsemppiä päivänne askareisiin    Ja levätkäähän kon mahdollista  Thumb Thumb

• Vieras
    « Vastaus #24041 : 7.01.2015 kello on 07:33 »
    = syytäkin nukkua..

Paraskin puhuja.... Kukkuu yötä myöten ja yleensä pomppii ensimmäisenä orgissa..  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    « Vastaus #24042 : 7.01.2015 kello on 07:48 »
    Paraskin puhuja.... Kukkuu yötä myöten ja yleensä pomppii ensimmäisenä orgissa..  ;D

Nii mutt en joudukkaan mettään terä kourassa heiluun   ??? (( kyllä uskaltais m.sahaa käyttääkkään))  saattaa tulla rumaa jälkeä,jos ei ennätä lepäillä riittävästi..
    Mulla jos hirvee uupumus iskis nii minitirsoilla ((10-15min)) korjataan moiset vajeet  he he

Nii ja melkoinen energiapallo lienet Sinäkin...jos ei omia juttui nii tenavien kaa Oot menossa   " tehoisi"

• Vieras
    « Vastaus #24043 : 7.01.2015 kello on 08:28 »
    Nii ja melkoinen energiapallo lienet Sinäkin...jos ei omia juttui nii tenavien kaa Oot menossa   " tehoisi"

No nyt saa ladata akkuja kun lapset vein kouluun (eihän tuonne kouluun ole kuin 2.5 kilsaa mutta kun on mahdollista itse viedä niin miksei sitten antaisi lasten nukkua hiukan pitempään) ja itsellä vielä lomaa jäljellä, joten vaimon kanssa laatuaikaa sitten vietetään nämä kolme arkipäivää, ellei sitten siivota kun siihenkin on loman ansiosta hyvä mahdollisuus.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #24044 : 7.01.2015 kello on 11:31 »
    Tultiin puolen yön jälkeen kotiin. Matka Kämpsyltä kotiin Oslon välilaskun kanssa 13,5 tuntia. Aika tylsää. Mieluummin maksaa vähän enemmän suorista lennoista!  >:(

Yöllä jo purettiin matkalaukut. Nukahtamisessa kesti.
    Tytärpuoli ajeli yövuoron jälkeen tänne nukkumaan. Sillä kun oli mun auto, niin Riesa on nyt puhtaana ja suht lämpimänä pihalla. Pasi sen sijaa kaivaa omaa jäätynyttä ja lumista ja virtalukkovaivaista autoaan esiin...

Lintujen ruokinnan kävin virittämässä kuntoon. Kelien vaihtelun takia pähkinät oli jumissa. Onneksi naapurillakin on ruokinta.

Iltavuoroon töihin.