Valitettavasti en mutta välillä pössyttelen sähkötupakkia...
Noo siitä se lähtee..hyvä ko oot jo aloitellu sähköllä

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1541 1542 [1543] 1544 1545 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Valitettavasti en mutta välillä pössyttelen sähkötupakkia... Noo siitä se lähtee..hyvä ko oot jo aloitellu sähköllä ![]() Noo siitä se lähtee..hyvä ko oot jo aloitellu sähkölläJa sen olen päättänyt,kun tahdistin tulee,niin siihen loppu tupakin poltto!
Ja sen olen päättänyt,kun tahdistin tulee,niin siihen loppu tupakin poltto! Ihan hitokseen tsemppiä Sinulle ![]() Kävelty ja kävelty, ehkä illalla saunassa on hyvä nostaa jalat ylös ja laiskotella.
Ja sen olen päättänyt,kun tahdistin tulee,niin siihen loppu tupakin poltto! Voihan sen polttamisen lopettaa hetikin. Minäki lopetin toissa lauantaina, vaikka ei edes tahdistinta ole luvassa. Eikä tee tiukkaakaan. Juu asiaan, lapsenvahtina meni päivä mukavasti. Voihan sen polttamisen lopettaa hetikin. Minäki lopetinTotta puhut
Voihan sen polttamisen lopettaa hetikin. Minäki lopetin Se vaan on joillain helpompaa ko toisilla...Ollaanha n me muutennii erilaisia...kovempi a / pehmeempiä,vahvempia / heikompia , ja niin eespäin Hienoo ko onnistuit het kerralla ![]() Voihan sen polttamisen lopettaa hetikin. Minäki lopetin Totta puhut TD:lle onnea toivotaan että se myrkky jäis kokonaan pois ja tahdistin antais uutta ja hyvää eloa monia monia vuosikymmeniä Ja sen olen päättänyt,kun tahdistin tulee,niin siihen loppu tupakin poltto! Ja jos lopetat nyt, kessun ja kohvin ja rupeat liikkumaan muutenkin kuin Volvolla, niin ehket edes tarvi sitä tahdistinta... Ja jos lopetat nyt, kessun ja kohvin ja rupeat liikkumaan muutenkin kuin Volvolla, niin ehket edes tarvi sitä tahdistinta...Kaikki arvot oli kohillaan jopa maksa arvot,mutta tämä on ennalta ehkäisyä rytmi häiriöitten takia. Kävin luistelemassa tos Kupittaan madossa hokkareilla ja eihän siitä meinannut tulla mitään,koko ajan meinasin kaatua,noh viimekerrasta taitaa olla jo yli 20vuotta.
mahtaisko tollaset retkiluistimet olla paremmat ![]() Kävin luistelemassa tos Kupittaan madossa hokkareilla ja eihän siitä meinannut tulla mitään,koko ajan meinasin kaatua,noh viimekerrasta taitaa olla jo yli 20vuotta. hienoa oliko paljon väkeä siellä luistilla ? joskus ajeltu siittä ohi vaan en ole luistimilla ollut ...hmm ...apuwa ihan liian kauvan sitten ![]() oliskos ollut noi omat lapset ihan pikkassii kun luistimilla viimeksi olin ![]() kyllä ne tuolla roikkuu ja suorastaan irvistävät ikävästi mutta eivät taida edes jalkaan mahtua enään ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1541 1542 [1543] 1544 1545 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|