Taistelee edelleen päivittäin, ettei palaa entiseen naposteluun. Ei ole helppoa!
Petterin isäntä tuli just saunasta. Oli uskaltautunut uimaankin. Mä taidan kipaista saunaan Petterin emännän kaveriksi!

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1535 1536 [1537] 1538 1539 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Taistelee edelleen päivittäin, ettei palaa entiseen naposteluun. Ei ole helppoa! Petterin isäntä tuli just saunasta. Oli uskaltautunut uimaankin. Mä taidan kipaista saunaan Petterin emännän kaveriksi! ![]() Rahaahan näihin Linnan juhliin palaa, mutta eiköhän ihan oikeesti Suomen itsenäisyys ole niin hieno asia, että sitä kuuluukin juhlia? En mä ainakaan viitsi kiukutella, että mun maksamia verorahoja palaa tuolla. Ollaan ylpeitä meidän itsenäisestä Suomesta! Linnan juhlat on koko kansan juhla. Kaikki me ei mahduta paikan päälle, joten telkkarissa ollaan kaikki mukana Niin on arvokas asia, että kiitollisena katson lähetystä ja voisin Finlandiahymniä kuunnella koko päivän. Huligaanit ulkopuolella voisivat käydä aidan takana katsomassa onko ruoho vihreämpää. Ensin itään ja sitten vaikka kaakkoon ja tulla sitten esiin uusilla mielipiteillä ![]() Nautiskeltu KEV:in antimista bittimaailmassa ja tyytyväisesti todettu vanhan junan vessan toimivan vaan kiitettävästi! Kiitos vaan Kev!Osaava ja pätevä on aina hyväksi eri asioissa!! ^ mun serkkulikka Riitta oli Jutan ohjelman ekalla kaudella mukana ja hävitti 30 kiloa! Ihana kuulla että Petterin emäntä ja isäntä ovat kotomaassamme terkkuja sinnekkin ![]() Nautiskeltu KEV:in antimista bittimaailmassa ja tyytyväisesti todettu vanhan junan vessan toimivan vaan kiitettävästi! Kiitos vaan Kev!Ollos hyvä. Kyllä tuo markettikoneet pieksää moninkertaisesti. Kyllä Suomessa on hyvä asua, mutta kyllä täällä olis paljon tärkeämpiäkin kohteita juhlissa käytetyille rahoille. (lue esim. sotaveteraanit, vanhukset, lastensairaala,...) Vaikka en nuista juhlista perusta nisäkkään jätösten vertaa, niin itsenäisyydestä kylläkin.
Kaijan Mullakin tuo Karvisen luonne herkut maistuu ja laiskottelu aaahhh mutt uloskin olisi mentävä useammin ![]()
Kyllä Suomessa on hyvä asua, mutta kyllä täällä olis paljon tärkeämpiäkin kohteita juhlissa käytetyille rahoille. (lue esim. sotaveteraanit, vanhukset, lastensairaala,...) Vaikka en nuista juhlista perusta nisäkkään jätösten vertaa, niin itsenäisyydestä kylläkin. Hänelle olisin suonut kuntouttavia hoitoja eläessään kuin konsanaan Kike Elomaan keikistelyä linnassa ja muiden turhisjulkkisten keikistelyä siellä valittaen että on kuuma tanssia. Ne kuumat paikat sota-ajalla olivat toisen kaltaisia kovassa pakkasessa maata puolustaen. Mut menee liian vakavaksi aiheeksi ja onhan meillä turvallista olla kunhan pidetään rajoistamme kiinni emmekä ala maailman omaksi tunnoksi otttamalla pakolaisia kun sillä ne ongelmat eivät poistu vaan muut keinot käyttöön ja rahat vanhuksiemme ja kaikkien heikompiosaisten hyväksi. Tämä on hyvä mutta välillä p*ska maa asua ja fidun kallis,,,,,,,hyvää sunnuntaita vaan kaikille ja hymy huulilla on kivempi ottaa asioita vastaan oli ne sitten millaisia tahansa! t migel ![]()
Olen jostain lukenut jonkin sortin tutkimuksen (( kaikkihan / kaikkeahan nykypäivänä tutkitaan )) jossa huomattiin että kun väännät ne suupielet hymyyn niin pääkopassa käy jottain ja nämät aivomme käsittävät ett ""hei mullahan o varsin mukava fiilis""Noh kokeilin tuota ja kyllähän se toimii ![]() Mutt ei tänään ![]() ![]() tänään teen jotain sellaista jota yleensä en tee sunnuntaisin lähden nimittäin Ikeaan ja Myllyyn ihan kohta piakkoin ![]() hiukan kauhulla mietin että ovatko noi paikat.... aivan tupaten täys ![]() noh kohta tuokin sitten nähdään siellä ostoshel...tissä ![]() ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1535 1536 [1537] 1538 1539 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|