rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9969520 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:14.01.2026 kello on 16:19
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #22755 : 27.11.2014 kello on 16:58 »
Kuka sitä nyt likaiseksi katoksen lattiaa haluaa.   ;)
Ainakaan maalattiaa kuten mulla.

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #22756 : 27.11.2014 kello on 17:00 »
Hei, Polarissahan on kääntyvät pyörät? :o
Totta Thumb

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 6.05.2022 kello on 13:44
« Vastaus #22757 : 27.11.2014 kello on 17:02 »
Niinpähän näkyy olevan..... ^-^     ^-^

Joopa Joo.......  :D    ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #22758 : 27.11.2014 kello on 17:25 »
Katoin elokuvan Bluesia Pieksämäen asemalla.  Thumb
Ja tänään tuon elokuvan innottamana kävin Pieksämäen asemalla.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #22759 : 27.11.2014 kello on 17:34 »
Ollut taas pitkä päivä: nousin ennen viittä miettimään, että lähdenkö töihin Honkkelilla, jolla en ole juurikaan ajanut, vai turvallisesti Vr:n kyydillä. Pasi vei mun oman Riesan tuulilasin vaihtoon. No, mä rohkenin sitten lähteä sillä "mollamaijalla", jossa istutaan persus melkein maassa ja josta ei juuri näe mihinkään suuntaan. Kotipihassa etsin pitkään tuulilasinpyyhkijää ja mietin, että saanko sittenkin mennä junalla...  :laugh:

^ vanha kuva Honkkelista

Töitä oli ihan yllin kyllin ja päälle vielä painaa se, että johtoryhmä tulee huomenna tekemään Tuttava-kierroksen, eli siisteystarkastukse n. Kun sain valmistusvastuun siirrettyä iltavuorolaiselle, jäin ylitöiksi raivaamaan tiskikaapin, josta on tullut noottia. Siis haloo: missä muussa tuotantolaitoksessa johtoryhmä käy penkomassa osastojen kaapit?  >:D
Meillä on ollut kaksi valmistajaa saikulla ja glögi-kausi on kuumimmillaan ja sit pitäisi vielä revetä siivoamaan. Missä niitä eläkepapereita jaetaan?  :-X

No, pääsin sitten iltapäiväruuhkaan. Muutama kaistanvaihto meni ihan kuulotuntumalla, kun tuosta autosta ei tosiaan nää mitään. Paitsi eteenpäin, sillä siihen on eilen vaihdettu tuulilasi. Arvatkaa muuten, onko molempiin otettu tuulilasivakuutus tällä viikolla?  :laugh:
Pääsin kuitenkin kotikulmille ehjänä. "Israelin tytärpuoli" tulee meille tänään syömään ja yöpymään. Kävin ostamassa ruokatarpeita ja toivon tosiaan muistavani oikein, että juutalaiset kosheristit saa syödä maitotuotteita kalan kanssa. Heh!

Nyt mulla on pieni hetki omaa aikaa. Se kannattais tietty hyödyntää vaikka painumalla suihkuun tai järjestämällä puhtaat pyykit tai jotain muuta hyödyllistä. Voi huoks!

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #22760 : 27.11.2014 kello on 17:41 »

tai jotain muuta hyödyllistä. Voi huoks!
Hyvin teit. Olet täällä meijän riemuna.  :D

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #22761 : 27.11.2014 kello on 17:46 »
Hyvin teit. Olet täällä meijän riemuna.  :D

Tod.näk. mä nousen (tapani mukaan) just ennen Pasin tuloa muka-puuhakkaana touhuamaan jotakin... Nyt tää sohva tuntuu äärettömän hyvältä paikalta!  :)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
« Vastaus #22762 : 27.11.2014 kello on 18:14 »
. Kävin ostamassa ruokatarpeita ja toivon tosiaan muistavani oikein, että juutalaiset kosheristit saa syödä maitotuotteita kalan kanssa. Heh!

Tosi jutkut on aika tarkkoja tuosta kosher hommasta. Esimerkiksi koneet jotka ovat olleet kosher hötön valmistusprosesin aikana tekemisissä tuotteen kanssa niissä pitää olla heidän hyväksymät kosher voiteluaineet. Wannabe jutskuille se ei ole niin tarkkaa  :D
Meillä käy töissä tietyn väliajoin niitä saparopäitä tarkastuskierroksel la että kaikki sujuu heidän vaatimuksien mukaan.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #22763 : 27.11.2014 kello on 18:27 »
Tosi jutkut on aika tarkkoja tuosta kosher hommasta. Esimerkiksi koneet jotka ovat olleet kosher hötön valmistusprosesin aikana tekemisissä tuotteen kanssa niissä pitää olla heidän hyväksymät kosher voiteluaineet. Wannabe jutskuille se ei ole niin tarkkaa  :D
Meillä käy töissä tietyn väliajoin niitä saparopäitä tarkastuskierroksel la että kaikki sujuu heidän vaatimuksien mukaan.

anteex vakava asia
mutta ei voinu ku nauraa kippuras
saparopäät  :laugh:
en ollu eläisäni tuollast kuulukka
tuost ryhmäst  :laugh:

jahas ja se ois ny si
ruokaleponen  :)

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #22764 : 27.11.2014 kello on 18:32 »
Hei, Polarissahan on kääntyvät pyörät? :o
Toisilla kääntyy etu sekä taka pyörät,mites matkailu kulkimissa?

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #22765 : 27.11.2014 kello on 18:39 »
Toisilla kääntyy etu sekä taka pyörät,mites matkailu kulkimissa?

no meitin kulkimessa kääntyy
vain sinne minne joku haluaa milloinkin mennä
esim, jos joku sanoo kauniisti kuskille
että voisitko ajaa tuonne tehtaanmyymälään
niin siinä kohtaa menee pyörät vain suoraa ja kovaa vauhtia
mutta , jos joku sanoo, että mennään rautakauppaan
niin joku jää autoon istumaan
no joskus kyllä
kääntyy ne pyörät ja pääsen vaatte,lasi ja tilpehöörikauppoihi n
ja joku jää autoon nukkumaan
mutta ei niin usein
kuin joku.... joka jää autoon istumaan
kun joku (lue isäntä) menee autotarv. tai rautakauppaan esim. :)
« Viimeksi muokattu: 27.11.2014 kello on 19:12 »

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:14
« Vastaus #22766 : 27.11.2014 kello on 18:39 »
Korjattu mamman kärrystä keskuslukitus  Thumb

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
« Vastaus #22767 : 27.11.2014 kello on 18:58 »
Ollut taas pitkä päivä: nousin ennen viittä miettimään, että lähdenkö töihin Honkkelilla, jolla en ole juurikaan ajanut, vai turvallisesti Vr:n kyydillä. Pasi vei mun oman Riesan tuulilasin vaihtoon. No, mä rohkenin sitten lähteä sillä "mollamaijalla", jossa istutaan persus melkein maassa ja josta ei juuri näe mihinkään suuntaan. Kotipihassa etsin pitkään tuulilasinpyyhkijää ja mietin, että saanko sittenkin mennä junalla...  :laugh:

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

^ vanha kuva Honkkelista

Töitä oli ihan yllin kyllin ja päälle vielä painaa se, että johtoryhmä tulee huomenna tekemään Tuttava-kierroksen, eli siisteystarkastukse n. Kun sain valmistusvastuun siirrettyä iltavuorolaiselle, jäin ylitöiksi raivaamaan tiskikaapin, josta on tullut noottia. Siis haloo: missä muussa tuotantolaitoksessa johtoryhmä käy penkomassa osastojen kaapit?  >:D
Meillä on ollut kaksi valmistajaa saikulla ja glögi-kausi on kuumimmillaan ja sit pitäisi vielä revetä siivoamaan. Missä niitä eläkepapereita jaetaan?  :-X

No, pääsin sitten iltapäiväruuhkaan. Muutama kaistanvaihto meni ihan kuulotuntumalla, kun tuosta autosta ei tosiaan nää mitään. Paitsi eteenpäin, sillä siihen on eilen vaihdettu tuulilasi. Arvatkaa muuten, onko molempiin otettu tuulilasivakuutus tällä viikolla?  :laugh:
Pääsin kuitenkin kotikulmille ehjänä. "Israelin tytärpuoli" tulee meille tänään syömään ja yöpymään. Kävin ostamassa ruokatarpeita ja toivon tosiaan muistavani oikein, että juutalaiset kosheristit saa syödä maitotuotteita kalan kanssa. Heh!

Nyt mulla on pieni hetki omaa aikaa. Se kannattais tietty hyödyntää vaikka painumalla suihkuun tai järjestämällä puhtaat pyykit tai jotain muuta hyödyllistä. Voi huoks!

Tsemppiä Kaija Tsemppiä  toiv.Sulla vko:n loppu vapaana  Thumb  Thumb Lepoa naiselle  ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
« Vastaus #22768 : 27.11.2014 kello on 19:01 »
no meitin kulkimessa kääntyy
vain sinne minne joku haluaa millinkin mennä
esim, jos joku sanoo kauniisti kuskille
että voisitko ajaa tuonne tehtaanmyymälään
niin siinä kohtaa menee pyörät vain suoraa ja kovaa vauhtia
mutta , jos joku sanoo, että mennään rautakauppaan
niin joku jää autoon istumaan
no joskus kyllä
kääntyy ne pyörät ja pääsen vaatte,lasi ja tilpehöörikauppoihi n
ja joku jää autoon nukkumaan
mutta ei niin usein
kuin joku.... joka jää autoon istumaan
kun joku (lue isäntä) menee autotarv. tai rautakauppaan esim. :)

:laugh:  :laugh:  :laugh: VOOII miten söpöä...mä oon ehotellu ukolle ett molemmille omat a-autot...ei oo uponnu vielä...

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:37
  • Kotkan poikii ilman siipii
« Vastaus #22769 : 27.11.2014 kello on 19:14 »
Käytiin puuttinin bensaa hakemassa. Ensiviikollla pitää kuulemma sormenjälkikin antaa puuttinille.

Sent from my iPad using Tapatalk