Hei, Polarissahan on kääntyvät pyörät?Totta
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1516 1517 [1518] 1519 1520 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Hei, Polarissahan on kääntyvät pyörät?Totta Niinpähän näkyy olevan.....
![]() Joopa Joo....... ![]() Katoin elokuvan Bluesia Pieksämäen asemalla.Ja tänään tuon elokuvan innottamana kävin Pieksämäen asemalla. Ollut taas pitkä päivä: nousin ennen viittä miettimään, että lähdenkö töihin Honkkelilla, jolla en ole juurikaan ajanut, vai turvallisesti Vr:n kyydillä. Pasi vei mun oman Riesan tuulilasin vaihtoon. No, mä rohkenin sitten lähteä sillä "mollamaijalla", jossa istutaan persus melkein maassa ja josta ei juuri näe mihinkään suuntaan. Kotipihassa etsin pitkään tuulilasinpyyhkijää ja mietin, että saanko sittenkin mennä junalla...
![]() ![]() ^ vanha kuva Honkkelista Töitä oli ihan yllin kyllin ja päälle vielä painaa se, että johtoryhmä tulee huomenna tekemään Tuttava-kierroksen, eli siisteystarkastukse n. Kun sain valmistusvastuun siirrettyä iltavuorolaiselle, jäin ylitöiksi raivaamaan tiskikaapin, josta on tullut noottia. Siis haloo: missä muussa tuotantolaitoksessa johtoryhmä käy penkomassa osastojen kaapit? ![]() Meillä on ollut kaksi valmistajaa saikulla ja glögi-kausi on kuumimmillaan ja sit pitäisi vielä revetä siivoamaan. Missä niitä eläkepapereita jaetaan? ![]() No, pääsin sitten iltapäiväruuhkaan. Muutama kaistanvaihto meni ihan kuulotuntumalla, kun tuosta autosta ei tosiaan nää mitään. Paitsi eteenpäin, sillä siihen on eilen vaihdettu tuulilasi. Arvatkaa muuten, onko molempiin otettu tuulilasivakuutus tällä viikolla? ![]() Pääsin kuitenkin kotikulmille ehjänä. "Israelin tytärpuoli" tulee meille tänään syömään ja yöpymään. Kävin ostamassa ruokatarpeita ja toivon tosiaan muistavani oikein, että juutalaiset kosheristit saa syödä maitotuotteita kalan kanssa. Heh! Nyt mulla on pieni hetki omaa aikaa. Se kannattais tietty hyödyntää vaikka painumalla suihkuun tai järjestämällä puhtaat pyykit tai jotain muuta hyödyllistä. Voi huoks! Hyvin teit. Olet täällä meijän riemuna. ![]() Hyvin teit. Olet täällä meijän riemuna. Tod.näk. mä nousen (tapani mukaan) just ennen Pasin tuloa muka-puuhakkaana touhuamaan jotakin... Nyt tää sohva tuntuu äärettömän hyvältä paikalta! ![]()
. Kävin ostamassa ruokatarpeita ja toivon tosiaan muistavani oikein, että juutalaiset kosheristit saa syödä maitotuotteita kalan kanssa. Heh! Tosi jutkut on aika tarkkoja tuosta kosher hommasta. Esimerkiksi koneet jotka ovat olleet kosher hötön valmistusprosesin aikana tekemisissä tuotteen kanssa niissä pitää olla heidän hyväksymät kosher voiteluaineet. Wannabe jutskuille se ei ole niin tarkkaa Meillä käy töissä tietyn väliajoin niitä saparopäitä tarkastuskierroksel la että kaikki sujuu heidän vaatimuksien mukaan. Tosi jutkut on aika tarkkoja tuosta kosher hommasta. Esimerkiksi koneet jotka ovat olleet kosher hötön valmistusprosesin aikana tekemisissä tuotteen kanssa niissä pitää olla heidän hyväksymät kosher voiteluaineet. Wannabe jutskuille se ei ole niin tarkkaa anteex vakava asia mutta ei voinu ku nauraa kippuras saparopäät en ollu eläisäni tuollast kuulukka tuost ryhmäst jahas ja se ois ny si ruokaleponen ![]() Hei, Polarissahan on kääntyvät pyörät?Toisilla kääntyy etu sekä taka pyörät,mites matkailu kulkimissa? Toisilla kääntyy etu sekä taka pyörät,mites matkailu kulkimissa? no meitin kulkimessa kääntyy vain sinne minne joku haluaa milloinkin mennä esim, jos joku sanoo kauniisti kuskille että voisitko ajaa tuonne tehtaanmyymälään niin siinä kohtaa menee pyörät vain suoraa ja kovaa vauhtia mutta , jos joku sanoo, että mennään rautakauppaan niin joku jää autoon istumaan no joskus kyllä kääntyy ne pyörät ja pääsen vaatte,lasi ja tilpehöörikauppoihi n ja joku jää autoon nukkumaan mutta ei niin usein kuin joku.... joka jää autoon istumaan kun joku (lue isäntä) menee autotarv. tai rautakauppaan esim. ![]() Korjattu mamman kärrystä keskuslukitus
Ollut taas pitkä päivä: nousin ennen viittä miettimään, että lähdenkö töihin Honkkelilla, jolla en ole juurikaan ajanut, vai turvallisesti Vr:n kyydillä. Pasi vei mun oman Riesan tuulilasin vaihtoon. No, mä rohkenin sitten lähteä sillä "mollamaijalla", jossa istutaan persus melkein maassa ja josta ei juuri näe mihinkään suuntaan. Kotipihassa etsin pitkään tuulilasinpyyhkijää ja mietin, että saanko sittenkin mennä junalla... Tsemppiä Kaija Tsemppiä toiv.Sulla vko:n loppu vapaana ![]()
no meitin kulkimessa kääntyy VOOII miten söpöä...mä oon ehotellu ukolle ett molemmille omat a-autot...ei oo uponnu vielä...Käytiin puuttinin bensaa hakemassa. Ensiviikollla pitää kuulemma sormenjälkikin antaa puuttinille.
Sent from my iPad using Tapatalk Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1516 1517 [1518] 1519 1520 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|