Hyvää huomenta kaikille 
On herätty..joskos alkais tyhjäämään vaatehuoneesta ylimääräistä rojua norjaan..

On herätty..joskos alkais tyhjäämään vaatehuoneesta ylimääräistä rojua norjaan..
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1512 1513 [1514] 1515 1516 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Hyvää huomenta kaikille
![]() On herätty..joskos alkais tyhjäämään vaatehuoneesta ylimääräistä rojua norjaan..
Herätty Ortonin sairaalassa kaksi niskan välilevyätuttu tilanne.. terve tuloo kerhoon.. siit se niska jäykistyy.. otaha aluun varovasti ja pikaista paranemista Vietettiin eilen mukava iltapäivä ja ilta mun työporukan kanssa. Pasikin pääsi liittymään seuraan.
Tän päiväinen työpäivä oli onneksi mielessä ja tajuttiin lähteä ajoissa nukkumaan. Nyt ollaan taas kaappikaupassa. Tytärpuolen kone on laskeutunut turvallisesti Helsinki-Vantaalle. Hiukan hirvitti, kun se tuli Ukrainan kautta. Jännästi ilkeälle äitipuolelle meinas tulla tippa silmään. Ääh! Pehmenenkö mä vanhemmiten? ![]()
Näääh..Teillä paistaa aurinkoinen...meill ä täällä harmaata..plaah
Herätty Ortonin sairaalassa kaksi niskan välilevyä Autsista..enpä kadehdi tilaasi...paranemis ia hyviä Siull Näääh..Teillä paistaa aurinkoinen...meill ä täällä harmaata..plaah Piiitkäääst aikaa saatiin sulo säteitä jot kyllä vaan piristi tuo arska ![]() Joo toi Sipun kuva ol Ukko-Pekan sillalt ja Naantalis aina paistaa se Naantalin aurinko!
![]() Vaan riitti siitä tänne meillekkin Strömmaan ja oli kiva fiilis! Kevättä kohden kevättä kohden,,,,,, t migel ![]() Päästiin kotiin ja nyt on ruoka tyttöjä varten tulossa. Ihan hirveä nälkä!!!
Aamulla sitten taas pitäis nousta aikaisin ja lähteä töihin. Plaah! tuttu tilanne.. Kiitos osaa ottaneille. Nyt pelkästään makoiltu. Laittoivat kuudenviikon rehkimis kiellon. Eniten harmittaa kun ei pääse ulkoiluttamaan meidän karvakuonoa, no kyllä sen ymmärtää kun toisella on neliveto ja massaa reilut 42 kiloa, siinä on alle satakiloinen äijän turjake ihmeissään terveenäkin, kun toinen innostuu ja näkee kaverin lenkkipolulla ![]() Joo toi Sipun kuva ol Ukko-Pekan sillalt ja Naantalis aina paistaa se Naantalin aurinko! Mikä ihana sana KEVÄT ![]() Kalikolle pikaista paranemista ja muistaa sit kans ettei se saikkuloma ja kiellot ole turhasta temmmattu vaan niitä pitää noudattaa jotta paranee
Kiitos osaa ottaneille. Nyt pelkästään makoiltu. Laittoivat kuudenviikon rehkimis kiellon. Ison koiran kanssa saakin olla varovainen ko on liukasta..itse olen raahannut mukana kahta tanskandoggia..inno stuivat rattorista,joten minä sain kahlata aikas lailla syvään hankeen jotten peräs lentäny,ko tytöt olis tehny tuttavuutta lumikoneen kanssa. Tytöt kävivät ja syötiin yhdessä. Israelin tyttö oli saanut avomieheltään timanttisormuksen just ennen tänne tuloaan. Sniif! Häät tulossa ehkä puolen vuoden sisään.
![]() Tänään on nautittu ensilumesta muksujen kanssa, paljon on iloa 3sentin loskalumesta
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1512 1513 [1514] 1515 1516 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|