AAaahh..ihanaa..etuaikaset ONNITTELUTse nuorrakkaus
Kaija onnittelut täältä myöskin
mikä sen ihanampaa, kuin häät

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1513 1514 [1515] 1516 1517 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
AAaahh..ihanaa..etuaikaset ONNITTELUT Kaija onnittelut täältä myöskin mikä sen ihanampaa, kuin häät ![]() Tehty tänään löytö K-Raudassa. Olen jo jonkin aikaa suunnitellut turvakaapin hankkimista toimistolle ja tänään kun tein poislähtöä rautakaupasta niin törmäsin ohittamattomaan tarjoukseen. Oli turvaappi 70% alennuksesta, lähtöhinta 299 euroa ja nyt pyysivät alle 90 euroa. Mukaanhan se piti ottaa oli vaan sen verran painava ettei sitä liikuteltu muutoin kuin kärryillä. No eipähän tartu ihan herkästi kenenkään kainaloon.
silittänyt monen montakymentä metriä verhoja
![]() ja ne on vasta olkariin ja köökkiin huoh ![]() ihanaa se on että on akkunoit, joka suuntaan mutta muutamat kerrat vuodessa noiden verhojen silitys alkaa tuntumaan ihan työlle ![]() ja tulihan sitä siin huilates silitettyä sitten pöytäliinojakin no onneksi tuo ukkokulta ![]() ne ripusti ikkunaan alkaa tämä alakerta olemaan kohta siinä kunnossa että joulu saa tulla ja sen kukauden olla vielä olis yläkerta jossa olis yhtä sun toista tehtävää ..sit joskus hohhoijaa joskos lähtis tästä nukkumaan ötyjä ![]() Kävinpä nohevana tyttönä kysymässä autoon paria varaosaa..
Takaikkunan nostin noin 550€ (juu, pysyy vastedeskin rautalankaviritykse llä kiinni) Tuulettimen moottori ~ 100€ (ei paha, menee ehkä vaihtoon) Oven sarana 164€ (Saa mun puolestani jatkossakin naksua just niin paljon kun haluaa..)
Herätty..liikuttu.. HYVÄÄ HUOMENTA kaikille..niin ja kun on kaijan päivä nii KAIJALLE ILOISTA NIMPPARIPÄIVÄÄ
![]() Kävinpä nohevana tyttönä kysymässä autoon paria varaosaa.. Romuttamo voisi olla hyvä vaihtoehto ainakin ensimmäisen kohdalla. Ipsu! Jos oven toppari paukkuu niin mulla oli sama vika vollessa ja oastin uuden topparin ja paukkui vielä kovemmin.
Revin uuden topparin veke ja nyt on ilman topparia ja niin äänetön.... Tohom c5seenko niitä haet? Ipsu! Jos oven toppari paukkuu niin mulla oli sama vika vollessa ja oastin uuden topparin ja paukkui vielä kovemmin. Ei kun tuohon toiseen ranskanihmeeseen, Sceniciin.. Siinä on toppari ja sarana samassa, epäilen ettei saa irti erikseen.. Romuttamo voisi olla hyvä vaihtoehto ainakin ensimmäisen kohdalla. Tai sitten ei kun tää on vähän tyyppi vika.. Sielä hajoo semmonen muovirulla, jonka urassa kulkee pieni vaijeri. Joku vois keksiä myydä noita muovirullia erikseen (No sai tota nostinta tarvikkeena vähän halvemmalla, mutta en aatellu siltikään sijottaa autoon semmosia summia jos aion tosta muutenki eroon päästä)Nää nyt ei käyttöön vaikuta juuri sen enempää... Ei sitä 3-ovisestakaan takaikkunoita avata.. Ja kun autossa on ilmastointi niin eiks sillä pärjää (aukeavilla etuikkunoilla)? Muoks. Esitin siellä merkkihuoltoliikkee ssä myös niin vaikeita kysymyksiä, ettei tiskin toisella puolella ollut mitään käsitystä Olen ilmeisen hankala asiakas ja vielä naiseksi ihan liian utelias auton toimintojen suhteen. (Takaluukun lukutuksen "säädöstä" kysyin et miksihän siellä sellainen on.. Ja kaveri ei ollut moisesta säädöstä koskaan kuullutkaan )Kaikille nimipäiväsankareill e Onnea !
eikä vähempää Synttärisankareille !!!! ![]() Tiistai 25.11.2014 Katri, Kaisa, Kaija, Katja, Kaarina, Katariina, Kati, Kaisu, Riina, Katriina ![]() Ei kun tuohon toiseen ranskanihmeeseen, Sceniciin.. Siinä on toppari ja sarana samassa, epäilen ettei saa irti erikseen.. Etsit esiin jonkun paikallisen pikku-sorvaamon, ne tekee hetkessä sinulle sen rullan. Jos Alan tarkoittikin, että viet sen autosi romuttamoon.
![]() Käyty putsaamassa asuntoauton katolta viellä ne viimeiset lumenrippeet pois.
Eipähän sitten sinne jäädy kun tulee taasen pakkasia. ![]() Joopa Joo...... ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1513 1514 [1515] 1516 1517 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|