rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9973917 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:11.04.2023 kello on 07:07
  • voi kuolema parka,et sinä minua elävänä saa
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #22545 : 18.11.2014 kello on 18:12 »
Lähdin aamulla viiden maissa ajeleen töihin. Eilen Tuusulan motarilla jouduin väistämään edellä ajavasta autosta pudonnutta tyhjää kanisteria, joka pomppi kuin kumipallo. Tänään taas meinas rekka vaihtaa kaistaa mun päälle. Ei kahta ilman kolmatta. Jos vaikka huomenna junalla töihin?  :o

Työkaveri pyysi vuoron vaihtoa. Jess! Kaikki tietää, mitä mieltä mä olen herätyksistä ennen aamun valkenemista.  :) Yksi aikainen hetätys riitti tähän kohtaan. Kiitokset!

Töiden jälkeen Prismaan hankintamatkalle. Israelista tulevaa tytärpuolta varten piti ostaa Juhlapöydän konvehteja, Fazerin sinistä ja Pantteria.

Nyt on kaikki ostokset raahattu sisään ja Pasikin tuli kotiin. Seuraavaksi miettimään ruoanlaittoa! Voin vaikka neuvoa vieressä. (Lue: saan kuoria ja pilkkoa perunat ja porkkanat!)
Ihania herkkuja on oottamassa tulijaa :)
Ettäkö Teilläkin ukko kokkaa Thumb Thumb

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #22546 : 18.11.2014 kello on 19:24 »
Ihania herkkuja on oottamassa tulijaa :)
Ettäkö Teilläkin ukko kokkaa Thumb Thumb

Kokkaa se ja onneksi mielellään!  :-*
Mä teen aika paljon iltavuoroa ja saan tulla valmiiseen pöytään.  :P
Onneksi Pasi tykkää ruoanlaitosta. Yritän kyllä isoimmat kauppareissut hoitaa ihan itekseni. Että olis edes joku kohtuus tässä hommassa.
Mä olen kyllä aika hyvä apukokki. Hoidan nuo pilkkomiset ja jälkien siivoamiset. Musta on aika tyrmistyttävää aina huomata, että tiskirätti on rutikuiva Pasin kokkaamisen jälkeen. Mulla on tapana pyyhkiä sotkuja samantien. Yleensä vedän siinä rätin kanssa induktiolieden levytkin pois päältä.

Meille tää työnjako tuli osittain sen takia, kun Pasin tytöt asui meillä. Kiukkuinen äitipuoli siivosi ja pyykkäsi, mutta porukka olis kuollut nälkään, jos ruoan saaminen olis ollut mun varassa!

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #22547 : 18.11.2014 kello on 19:31 »
Kokkaa se ja onneksi mielellään!  :-*
Mä teen aika paljon iltavuoroa ja saan tulla valmiiseen pöytään.  :P
Onneksi Pasi tykkää ruoanlaitosta. Yritän kyllä isoimmat kauppareissut hoitaa ihan itekseni. Että olis edes joku kohtuus tässä hommassa.
Mä olen kyllä aika hyvä apukokki. Hoidan nuo pilkkomiset ja jälkien siivoamiset. Musta on aika tyrmistyttävää aina huomata, että tiskirätti on rutikuiva Pasin kokkaamisen jälkeen. Mulla on tapana pyyhkiä sotkuja samantien. Yleensä vedän siinä rätin kanssa induktiolieden levytkin pois päältä.

Meille tää työnjako tuli osittain sen takia, kun Pasin tytöt asui meillä. Kiukkuinen äitipuoli siivosi ja pyykkäsi, mutta porukka olis kuollut nälkään, jos ruoan saaminen olis ollut mun varassa!

Meilläkin ukko aina kokannu ja minä siivoilen ja pyykkään.Ukkoin hoitaa myös nuo finanssipuolet..mä en oo ko 2Xkäyny automaatilla nostamassa massii.(( yhes 22v))..kas kun selvisin siitä ja konekkaan ei sevonnu :laugh: mää oon kait vähän " uusavuton " ::)
Kuskinakin on toiminu..minä taisin olla viimeksi ratissa jotain vuos sitte..osaiskohan tuota enää ajaakkaan ;D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:36
  • viva la France
« Vastaus #22548 : 18.11.2014 kello on 19:32 »
Ukkojenhan se on kokattava jos meinaa maukasta ruokaa saada ja jotain muuta kuin makkaroonilaatikkor iisikanajauhelihapo ttumuusi ruokaa. Ja kait se on miehillä geeneissä hyvä ruoka vai miksi suurin osa huippukokeista on miehiä ?

Hups tulikohan sohastua... ;)

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #22549 : 18.11.2014 kello on 19:35 »
Ukkojenhan se on kokattava jos meinaa maukasta ruokaa saada ja jotain muuta kuin makkaroonilaatikkor iisikanajauhelihapo ttumuusi ruokaa. Ja kait se on miehillä geeneissä hyvä ruoka vai miksi suurin osa huippukokeista on miehiä ?

Tuli ;) Makakaroonilaatikko hyvää,kun sen tekee oikein ;) :D Kysy vaikka Sipulta :D

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #22550 : 18.11.2014 kello on 19:38 »

:D ;D Näinhän se on nähtävä 
 ja tuohon ...Hups tulikohan sohastua... ;)  sanon että,, aina kannattaa sohaista Thumb pimiässä peiton alla ;)..ehkä vähän tuhmaa

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:11.01.2026 kello on 12:36
« Vastaus #22551 : 18.11.2014 kello on 19:55 »

Meillä minä teen ruuat viikolla ja vaimo viikonloppuisin, viikonloppuisin tuo siirtyy minulle jos vieraita on tiedossa. Makeat, levonnaiset ja jälkiruuat on vaimon työtä.
Ensi viikolla muutan tyttäreni asuntoon runsaaksi viikoksi, noh, tulen kyllä olemaan kotonakin suuren osaa ajasta paitsi jos vaimo tekee makaroonilaatikkoa, hänen herkkunsa ja minun inhokki.lapsuudesta asti.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
  • 1299XX
« Vastaus #22552 : 18.11.2014 kello on 20:09 »

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #22553 : 18.11.2014 kello on 20:11 »

Et sohaissut pahasti!  :laugh:
Mä laiskana ihmisenä teen mielellään jotain sellaista, mitä ensin hetki valmistellaan ja joka tulee sitten itsestään uunissa. Vaikka perunaa, porkkanaa ja jotain lihaa. Hyvät mausteet, lihalientä ja sitten ne saa olla uunissa ja mä makaan sohvalla ipad polvilla sen sijaan että nostelisin kattilan kantta ja hämmentäisin.  :-[ :-X

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #22554 : 18.11.2014 kello on 20:15 »
Meillä minä teen ruuat viikolla ja vaimo viikonloppuisin, viikonloppuisin tuo siirtyy minulle jos vieraita on tiedossa. Makeat, levonnaiset ja jälkiruuat on vaimon työtä.
Ensi viikolla muutan tyttäreni asuntoon runsaaksi viikoksi, noh, tulen kyllä olemaan kotonakin suuren osaa ajasta paitsi jos vaimo tekee makaroonilaatikkoa, hänen herkkunsa ja minun inhokki.lapsuudesta asti.

Mä olen vasta nyt wanhoilla päivillä alkanut miettiä, että miksi hyvät makaronit ja hyvät jauhelihat pitää tuupata uuniin kuivumaan. Tai sotkea munamaidolla. Mä olenkin nyt pyytänyt, että saan ne suoraan lautaselle.
Tosin itse tein melkein oikeeta makaronilaatikkoa just tuossa pari viikkoa sitten. Osittain munamaidolla ja lihalientä lisäksi. Piti keksii joku helppo juttu porukalle ennen lentokentälle lähtöä. Arvasin, ettei kukaan oikein jaksa keskittyä syömiseen.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:11.01.2026 kello on 12:36
« Vastaus #22555 : 18.11.2014 kello on 20:25 »
Makaronit säilyy onneksi hyvin, ei tarvitse käyttää niitä. En muista koska sellaisia oltaisiin ostettu, niitä perinteisiä siis. Erikois makaroneista esim. simpukkamakarooneis ta voi taas tehdä ihan hauskoja muunnelmia.

Just paloittelin lohkoiksi ja maustoin perunoita ja pakkasin makkaraa folioon. Purunat kohta uuniin kypsymään ja makkarat kiukaalle saunomisen ajaksi. Helppo ruoka joka valmistuu sopivasti saunomisen aikana

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #22556 : 18.11.2014 kello on 20:32 »
Ukkojenhan se on kokattava jos meinaa maukasta ruokaa saada ja jotain muuta kuin makkaroonilaatikkor iisikanajauhelihapo ttumuusi ruokaa.

Niimpä. Oli ruoka mikä tahansa, munien kanssa se on tehtävä.  ;)

• Kaikkien Kaveri
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #22557 : 18.11.2014 kello on 20:58 »
Niimpä. Oli ruoka mikä tahansa, munien kanssa se on tehtävä.  ;)

Paistetut munat on kyllä sellainen juttu, joita söisin vaikka joka päivä, ellei paistinpannun pesu olis niin ärsyttävä homma muutaman munan takia.  :laugh:

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #22558 : 18.11.2014 kello on 21:03 »
Paistetut munat on kyllä sellainen juttu, joita söisin vaikka joka päivä, ellei paistinpannun pesu olis niin ärsyttävä homma muutaman munan takia.  :laugh:
Eihän sitä tartte muutakun huuhtelee .......

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 05:38
« Vastaus #22559 : 18.11.2014 kello on 21:09 »
Vaihdettu Pösöön viikon sisään jo toiset hehkut, ensin ostin halvat  >:( ja nyt sitte ne hyvät  Thumb