|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1475 1476 [1477] 1478 1479 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Heräsin klo 8 ja tajusin, missä olen. Herätin Pasinkin ja painuttiin kattoterassille aamukahville. Siellä oli pakko heittää pitkähihainen pois. Auringossa on lämmin, vaikka varjossa oli silloin alle 14 astetta. Sain kämpän tyhjäksi; Pasi lähti tyttärensä ja isänsä kanssa jonnekin auton kanssa. Tyttö haluaa shoppailla. Mä olen viettänyt laatuaikaa: vierashuoneeseen silitetty ja ripustettu hiukan nykyaikaisemmat verhot. Meidän vihreä helmalakana vaihdettu valkoiseen; sen helmojen silitys vasta kivaa olikin ![]() Joo. Eikun jatkamaan hommia, kun kukaan ei pyöri jaloissa. ![]() Ei Hienoa siittä se ura taas urkenee ja mihin olenkaan joudut niiden eurojen kans joita alkaa tulemaan ovista ja ikkunista
Pitää fillari sarvista kiinni ja pukkaa menemään tunnin verran nii lenkistä sekkii käy, pyörälenkistäkin. Ja eipä mene nii herkästi nokalle ku on joku johon nojata. Onhan se herkkua tallata tienviertä 05:00 keväällä,kun on sula reuna missä kävellä..menee helposti 3h.Nyt liukasta ja kiloja yhä liikaa,kaitse on mettään lähettävä "kahlaamaan" jotta läski alkaa liikkua ja kunto kohentua.Se kun nuo herkut..ne maistuu niiin hyvälle.. ![]()
Pakattu, huomenna ekat kamat uuteen osoitteeseen, varsinainen muutto viikon päästä lauantaina....mihin kummaan kaikk tää rompe mahtuukaan me nyt ei muutettu uin yläkerran makkari alakertaan mutta kaiki pinnat on uusittu kööki meni kaappeja myöden ja kyllä vaan ihmettelen vieläkin mistä tätä krääsää on monta laatikkoa jää purkamati siitä syystä, kun kaappeihin ei vaan mahdu makkarinkaapisto meni uusiksi ja on melkein puolta pienempi kuin aikasemmat kaapit kuin noi köökinkin kaapit ... mutta kun oikein miettii niin ei sitä kamaa oikseastikkaan niin kauheesti tarvitse paljon on tavaraa jota ei ole käytetty luoja ties millä vuosikymmenellä ![]()
Nyt lunta odottamaan... Ei oo arka sinulla närhi.3 niitä tässä pyörii. Oisko jääny joskus iliman. 1 viikko ettei tarvii tehdä mitään muuta kuin saunoa ja chillailla!t migel
Aloitettu perheloma Paraisten Airistolla! Entäs jos suu pakkautuu kuivamaan. ![]() Aloitettu perheloma Paraisten Airistolla! Kuulostaa oikein hyvältä! Kiinakaupassa piti pyörähtää ja sit ruokaostoksilla. Miehet lähti viemään Jennin Torreviejan puolelle, kun sen joku työkaveri on siellä. Mulla on kaikki hommat levällään ja kämppä on kaaoksen vallassa. Väsyttää niin, ettei silmät meinaa pysyä auki. Olis niiiin kiva jäädä tähän sängylle "tositarkoituksella" ![]() Kai se on tiputettava kupillinen kaffetta ja jatkettava duunia. Ei Luoja laiskoja elätä, vai miten se meni? ![]()
Jos ei olisi laiskoja immeisiä, niin asutta luolassa edelleen ja päivät pitkät revitäs ahkerasti pettua petäjän kylesä, jote laiskottele Kaija hyvillä mieli se jalostaa ajatuksen. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1475 1476 [1477] 1478 1479 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|