Toivon mukaan ei tulla kipeäksi...
toivotaan
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1477 1478 [1479] 1480 1481 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Toivon mukaan ei tulla kipeäksi... toivotaan toivotaanJa,kun pitäs lähteä maantai aamuna tulevaa työpaikkaa katsomaan,ja olla viiko Scanian ohjaamossa vanhimman pojan kanssa... Ja,kun pitäs lähteä maantai aamuna tulevaa työpaikkaa katsomaan,ja olla viiko Scanian ohjaamossa vanhimman pojan kanssa... mahroks mul tul myätätunto lentsu ku niin alko nokka vuotamaan mut voi se ol kyl jotta alergeeniiki mit lie taas suöny ![]() mahroks mul tulToivotaan jotta et tule kipeeksi
Lähettiin työkavereiden kanssa 11.30 syömään ja samalla reisulla vetäissiin pikku päiväkännit No helevatta. Se on eri tunne, kuin illankähmyssä ryypiskellessä. ![]() Ja samalla pulkkamäen alku. Huomenna jatkuu. Jossain vaiheessa se sitten talvikin tulee ja lunta. Joopa Joo...... ![]()
No helevatta. Se on eri tunne, kuin illankähmyssä ryypiskellessä. No perskutarallaa. Selevistäpäin tässä jo touhuillaan ![]() Sent from my iPad using Tapatalk ![]() Meillä on koira ollut kipeenä ja p-souvia on piisannut. Lattiat on pesty viiteen kertaan tällä viikolla, kaikkina vuorokauden aikoina ja koko kämppä. Lisäksi lakanoita, täkkejä, mattoja, sohvaa ja ties mitä. Nyt on vähän askeettinen tää sisustus. Mattoja ei ole ja sohva on mätetty täyteen esteitä ettei enää tulis vahinkoja. Olen piskin kanssa kaksin kotona ja mulle riittää mukava kiikkustuoli telkkarin edessä istumiseen. Onneks tää kierros on nyt voiton puolella. Potilas on vielä vaisu, mutta selkeästi paranemaan päin. Ehdin jo viime yönä miettimään suolistosyövät yms. vaivat, kun tuntui ettei mikään auta. 12 v. ja on kuin ihmisen mieli. Vanhoissa koirissa on viisautta.
Tänään olen laiskotellut, töiden jälkeen Toivottavasti turri paranee,ahkeranapa oot saanu olla Meillä on koira ollut kipeenä ja p-souvia on piisannut. Lattiat on pesty viiteen kertaan tällä viikolla, kaikkina vuorokauden aikoina ja koko kämppä. Lisäksi lakanoita, täkkejä, mattoja, sohvaa ja ties mitä. Rispektiä. Voisi olla ansaitun viinilasillisen paikka. Ollakseni ihan rehellinen tämäntyyppiset jutut ovat yksi syy siihen, miksi meillä ei hurttaa ole, vaikka kovasti niistä pidänkin. Ehkä olen liian laiska ja mukavuudenhaluinen, tässä suhteessa. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1477 1478 [1479] 1480 1481 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|