Mä kun olin varma ettet säästä puhunu kun sanoit et oli märkä viikonloppuKyllä oli tosi huono keli

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1457 1458 [1459] 1460 1461 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mä kun olin varma ettet säästä puhunu kun sanoit et oli märkä viikonloppuKyllä oli tosi huono keli ![]() Mä kun olin varma ettet säästä puhunu kun sanoit et oli märkä viikonloppu täällä mäellä oli ainakin märkä viikonloppu ja siittä piti huolen esteri kun vettä tuli,kuin esterin takalistosta aivan harmaata taas ollut koko viikonloppu ![]() Käyty korkkaamassa remontoitu Katismaan "avantosauna". No mimmonen oli? Siellä kun on ny omistajaki vissii vaihtunu... ![]()
Ette arvaa,kuka kävi kylässä nim.merkki on T.P Tulli Poliisi ![]() Tikkakosken pojat ?Väärin,mutta helpotetaan vähän,että ollut joskus täälä.. ![]() Heleppo. Tikkakosken Pirttihirmu.Ei,kyllä oottee pahasti hakuteilla,entinen kirjoittaja ![]()
Ei,kyllä oottee pahasti hakuteilla,entinen kirjoittaja Tiiän, mutta en kerro ![]() Tiiän, mutta en kerroNo kerro,jotta saat oluen ![]() Ette arvaa,kuka kävi kylässä nim.merkki on T.P Olisko Pokkinen käynyt? ![]() Olisko Pokkinen käynyt?Olut tuli Kaksi vuotta sitten laitoin kutsun ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1457 1458 [1459] 1460 1461 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|