t migel
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1455 1456 [1457] 1458 1459 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() t migel
![]() nyt hyvissä ajoin siirtäis kellot talviaikaan. Vielä en ole osannu päättää, joten jatkan pohtimista. ![]() Mä olen yrittäny pohtia, jotta jokohan sitä Toi kellojen siirtäminen on niiiiin tyhmää. Luulis, että kolmivuorotyöläisen elämään se ei vaikuttais, eikä se nyt syksyllä ookaan paha juttu, kun mä tykkään aamuisin köllötellä peiton alla. Mutta ei oikeesti tarttis sotkea elämän rytmiä kellojen siirtolla. Se on tunninkin heitto aika kova juttu. Onneksi ei ole aamuvuoron 04.15-herätyksiä lähiaikoina tiedossa ![]() Ja taas saadaan uusia jäseniä,toivon mukaan Kameran salamalla annoin pari välähdystä ja sitten menin kattomaan, mutta eihän siellä ketään ollu. ![]() Heh. Oli äsken jotain outoa liikehdintää tuolla parkkipaikalla. joskos ne tuntemattomat on ruåttista tulleet sinne ? ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1455 1456 [1457] 1458 1459 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|