Petteri(kin) sai oman FB-sivun. Ja kavereitakin löytyi.Arvasin,että sinä se olit,kun en uskonut sen olevan joulupukin poro

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1400 1401 [1402] 1403 1404 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Petteri(kin) sai oman FB-sivun. Ja kavereitakin löytyi.Arvasin,että sinä se olit,kun en uskonut sen olevan joulupukin poro ![]() Tuntuu olevan lentsua liikkeellä
.Itse olen säästynyt(koputan puuta),vaikka lapset on sairastaneet ja muutama työkaverikin.Niin mitä tänään tehty,nukuttu myöhään,aamukaffet ja päivän Kaleva nautittu rauhassa. Koiran kans käytiin tunnin lenkki,mulle tuli hiki. Ennen suihkua vielä punttitreenit ja homma oli valmis. Ruokaa odotellessa...
Pienemmän auton syyspesu. Petteri katseli vierestä kateellisena.
Pienemmän auton syyspesu. Petteri katseli vierestä kateellisena. Pitäiskö tasapuoleisuuden nimissä...? Hiottu seiniä ja maalaamaanki jo pääsin, pikkuhiljaa alkaa vessan laajennus edistymään, selkäkipu nyt on vaan hillinnyt intoa. Lokakuun lopussa on tavoite päästä eroon minuuttisaunasta ja päästä löylyttelemään omassa kopissa.
Saatu jostain puhtia ja jatkettu lähes vuoden
tauon jälkeen yläkerran remonttia
Sama täällä, remppahommat jatkuneet myös tänään.
Tehty pihahommia ja siirretty talven polttopuut sisälle, kova jopi jalattomalle ja selkä vaivaiselle. Nyt lääkityksenä särkylääkettä ja vodkaa.
Juhlat on juhlittu. Teltta, pöydät ja tuolit koottu. Pari kuormaa kaupunkiin ja jatkamma taas melkein entiseen malliin.
![]() Saatu jostain puhtia ja jatkettu lähes vuodenAmmensitko puhtia sieltä kaapistas? ![]() Ammensitko puhtia sieltä kaapistas?Ei kai nyt sentään näin sunnuntaina saanu vaan kuulla jo tarpeeks monta kertaa "koskahan toi yläkerta tulee valmiiks"Vaunulle katosta rakennettu, ei puuttuis enää kuin yksi rivi kattoruoteita ja valokatteet. Pitäis saada äkkiä valmiiksi kun ens viikolla alkaa hirvenpyynti ja pitää käydä työreissullakin pari päivää.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1400 1401 [1402] 1403 1404 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|