rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9941270 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:02
  • Kulkija
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #19590 : 25.07.2014 kello on 14:45 »
Kuten aiemmin aamupäivällä sanoin, Rio Grande Campingilla aika moni karavaanari meni valmiiseen aamupöytään, se on monella näköjään tapana jos on vaan mahdollisuus alueella sellaiseen.

Joopa. Ihan tuttua, ettet ota kantaa itse asiaan, vaan alat vedota muihin, jotka menettelevät samalla tavalla.

Tai joiden luulet olevan samaa mieltä. Jne.  :o

Vaan jatkappa omalla tyylilläsi, yrittäjät kiittää.

Tuolle voisi kaiken kertomasi perusteella määrittää terminkin, miten olisi kevytkaravaanari. Käyttää vain osaa harrastuksen mahdollisuuksista korostetuilla mukavuusehdoilla.  ;D ;D ;D

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
« Vastaus #19591 : 25.07.2014 kello on 14:57 »
Päivitetty blogia kuvilla, aikamoinen urakka....viel ois jokunen lataamatta, mut jatkan joku toinen päivä

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #19592 : 25.07.2014 kello on 15:00 »
    Joopa. Ihan tuttua, ettet ota kantaa itse asiaan

Tuohon allaolevaanko sinä halusit vastauksen ?

Olen sanonut jo infon puolella että tämä Adria on meidän perheen harrasteauto, mulla oli aikoinaan haave ostaa avoauto mutta sitten vaimo sai puhuttua mulle järkeä...siihenhän ei nelihenkinen perhe mukavasti mahdu, ja jos mahtuisi, ei ainakaan siinä yöpyisi..eli tämä on yksi "henkilöauto" kahden muun henkilöauton rinnalla. Tällä on vaan mukavampi reissata..tämä voidaan jo ehkä nyt lyödä lukkoon tästä väittely että miksi on hankittu Adria aikoinaan.. :-X

No onhan se nyt päivänselvää jokaiselle karavaanarille että ei kaikkea matkailuauton ja vaunun hienouksia ja mahdollisuuksia tarvitse joka reissulla käyttää hyväkseen vaan on hyvä että niitä on mutta ei se tarkoita että joka kerta täytyy mennä auton pöntölle ja suihkulle vaan jos alueella on posliinipöntöt ja suihkut niin menee sinne sitten....aika hölmöltä tuntuisi käydä alueen saunassa ja sitten kipittää autoon suihkuun.. ;D tuskin noin kukaan TOSI Karavaanarikaan tekee....ei vaan käyttää niitä jos on pakko tai jos on oikeasti puskaparkissa, sitten on asia erikseen.

Autolla reissattu nyt heinäkuussa kolmea päivää lukuunottamatta joka ikinen päivä niin nyt vasta täällä kotimaassa on tullut katsottua telkkaria...ei sitä katsottu Tanskassa kuten ei Ruotsissakaan, vaikka se oli mukana. Jos on hieno alue jossa hieno ravintola niin tottamaar mä vien sinne perheeni syömään, sekin on yksi tapa tutustua alueeseen, että lähtee ulos ja kiertelee ja käy vaikka syömässä, joku toinen menee ulos kaljalle, minä vien perheen syömään...aika lähelle taitaa mennä sama raha.  :)

Henkilöautolla pääsee mukavasti hotelliaamiaisille ja ABC:lle, joten miksipä käyttää sellaiseen matkailuautoa.  :'(

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:11.01.2026 kello on 12:36
    « Vastaus #19593 : 25.07.2014 kello on 15:06 »
    Joopa. Ihan tuttua, ettet ota kantaa itse asiaan, vaan alat vedota muihin, jotka menettelevät samalla tavalla.

Tai joiden luulet olevan samaa mieltä. Jne.  :o

Vaan jatkappa omalla tyylilläsi, yrittäjät kiittää.

Tuolle voisi kaiken kertomasi perusteella määrittää terminkin, miten olisi kevytkaravaanari. Käyttää vain osaa harrastuksen mahdollisuuksista korostetuilla mukavuusehdoilla.  ;D ;D ;D

Mikä tuossa nyt on ongelmana jos lapsiperhe tai kuka vaan muu haluaa päästä helpolla ja käyttää aikaansa muuhun kun ruuanvalmistukseen. Asauto on oiva väline ja käyttötapoja on vaikka millä mitalla erilaisia.

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #19594 : 25.07.2014 kello on 15:08 »
    Enhän minä ole ongelmasta puhunut.

Ihmetellyt vain jatkuvaa seisovien pöytien sun muiden korostamista karavaanarimatkailu un liittyen.

• Vieras
    « Vastaus #19595 : 25.07.2014 kello on 15:11 »
    Enhän minä ole ongelmasta puhunut.

Ihmetellyt vain jatkuvaa seisovien pöytien sun muiden korostamista karavaanarimatkailu un liittyen.

Se on se ruoan tekoon menevä aika ja arki ja loma on eriasia.

Arkena syödään itsetekemää ruokaa ja lomalla muiden valmistamaa.

Ai niin, olosuhteiden pakosta Tanskan reissulla oli helpompaa tehdä ruoka autossa.

Ei ne Ruotsin ja Tanskan "ABC-asemat" olleetkaan ihan mitä odotin ja ei siellä lomalla viitsinyt jotain ruokapaikkaa alkaa etsimään vaan tehtiin sitten niin että toinen on lasten kanssa ulkona ja toinen tekee ruoan sillä aikaa.

Ulkomailla tuo autossa kokkailu lienee sitten se iisimpi tapa.

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #19596 : 25.07.2014 kello on 15:24 »
    Ulkomailla tuo autossa kokkailu lienee sitten se iisimpi tapa.

En tiedä helppoudesta, mutta antoisaa se on.

Etenkin grillaaminen.

Ostappa ensi kerralla kunnon tuoremakkaraa, sihauta angrybirdstölkki auki ja ala grillaamaan. ;D

• Vieras
    « Vastaus #19597 : 25.07.2014 kello on 15:30 »
    Ostappa ensi kerralla kunnon tuoremakkaraa, sihauta angrybirdstölkki auki ja ala grillaamaan. ;D

Ootko kokeillu, jos hyväksi olet todennut niin ehkä sitten.

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:44
    « Vastaus #19598 : 25.07.2014 kello on 16:01 »
    Elämä on!

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #19599 : 25.07.2014 kello on 16:03 »
    Ootko kokeillu, jos hyväksi olet todennut niin ehkä sitten.

Sovelsin reseptin sun tarpeisiin.

Normaalinen karavaanarimies nauttii paikallisen oluen tai pari ja tutustuu sitäkin kautta kohdemaahansa. Mikä vasta mielenkiintoista onkin, etenkin Saksassa ja Belgiassa.

Nyt mie lähen kotio. Ilmastoitua autoakin kivempi paikka ensi viikonloppuna on järvenselkä tai ulkosaari, sellaisia kohti.

• Vieras
    « Vastaus #19600 : 25.07.2014 kello on 16:03 »
    Elämä on!

Ainakin halpa litrahinta. Matkalla halvin lukema oli 1.399 mutta eilen sitten tankattiin 1.469 tästä Power Parkin läheltä.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:19
    « Vastaus #19601 : 25.07.2014 kello on 16:30 »

Normaalinen karavaanarimies nauttii paikallisen oluen tai pari
    Oonko minä sit epänormaali karavaanimies kun en nauti olutta ollenkaan, koska en nauti sen mausta ja muutenkaan.  :o

• Vieras
    « Vastaus #19602 : 25.07.2014 kello on 16:41 »
    Oonko minä sit epänormaali karavaanimies kun en nauti olutta ollenkaan, koska en nauti sen mausta ja muutenkaan.  :o

Kyllä me Roksis ollaan Alanin mielestä epänormaaleja karavaanareita kun ei juoda kaljaa, alkoholia ja ei reissata reppu selässä ulkomailla ilman perhettä.

Mutta onneksi muut antavat olla meidän sellaisenaan kuin me ollaan. :D ja kiitos siitä.  Thumb ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:25
    • Savo
    « Vastaus #19603 : 25.07.2014 kello on 17:00 »
    Jääty lomalle! Vaunun pakkausta ja vesien laittoa. Aamulla sit reissuun... :D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:23.12.2025 kello on 21:48
    • Etelä-Pohjanmaa
    « Vastaus #19604 : 25.07.2014 kello on 17:27 »
    Eihän raivuri ole Huyndai merkkinen?

Mulla on parinvuodentakainen samanhintainen ja nyt sen siimapää on niin jumissa etten saa siihen siimaa vaihdettua. En muista että siinä olisi mitään lukkoa vaan kierre. Sattuuko olemaan samanmoista peliä käytössä?

En tiedä mikä linglong mahtaa olla, 6e ja rist maksoi koko uusi siima homma. Mulla on sellainen vesakkoleikkuri 3 haarainen metetalliterä osa siinä kiinni.