Päivitetty blogia kuvilla, aikamoinen urakka....viel ois jokunen lataamatta, mut jatkan joku toinen päivä
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1305 1306 [1307] 1308 1309 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Päivitetty blogia kuvilla, aikamoinen urakka....viel ois jokunen lataamatta, mut jatkan joku toinen päivä
Joopa. Ihan tuttua, ettet ota kantaa itse asiaan Tuohon allaolevaanko sinä halusit vastauksen ? Olen sanonut jo infon puolella että tämä Adria on meidän perheen harrasteauto, mulla oli aikoinaan haave ostaa avoauto mutta sitten vaimo sai puhuttua mulle järkeä...siihenhän ei nelihenkinen perhe mukavasti mahdu, ja jos mahtuisi, ei ainakaan siinä yöpyisi..eli tämä on yksi "henkilöauto" kahden muun henkilöauton rinnalla. Tällä on vaan mukavampi reissata..tämä voidaan jo ehkä nyt lyödä lukkoon tästä väittely että miksi on hankittu Adria aikoinaan.. ![]() No onhan se nyt päivänselvää jokaiselle karavaanarille että ei kaikkea matkailuauton ja vaunun hienouksia ja mahdollisuuksia tarvitse joka reissulla käyttää hyväkseen vaan on hyvä että niitä on mutta ei se tarkoita että joka kerta täytyy mennä auton pöntölle ja suihkulle vaan jos alueella on posliinipöntöt ja suihkut niin menee sinne sitten....aika hölmöltä tuntuisi käydä alueen saunassa ja sitten kipittää autoon suihkuun.. tuskin noin kukaan TOSI Karavaanarikaan tekee....ei vaan käyttää niitä jos on pakko tai jos on oikeasti puskaparkissa, sitten on asia erikseen.Autolla reissattu nyt heinäkuussa kolmea päivää lukuunottamatta joka ikinen päivä niin nyt vasta täällä kotimaassa on tullut katsottua telkkaria...ei sitä katsottu Tanskassa kuten ei Ruotsissakaan, vaikka se oli mukana. Jos on hieno alue jossa hieno ravintola niin tottamaar mä vien sinne perheeni syömään, sekin on yksi tapa tutustua alueeseen, että lähtee ulos ja kiertelee ja käy vaikka syömässä, joku toinen menee ulos kaljalle, minä vien perheen syömään...aika lähelle taitaa mennä sama raha. ![]() Henkilöautolla pääsee mukavasti hotelliaamiaisille ja ABC:lle, joten miksipä käyttää sellaiseen matkailuautoa. Joopa. Ihan tuttua, ettet ota kantaa itse asiaan, vaan alat vedota muihin, jotka menettelevät samalla tavalla. Mikä tuossa nyt on ongelmana jos lapsiperhe tai kuka vaan muu haluaa päästä helpolla ja käyttää aikaansa muuhun kun ruuanvalmistukseen. Asauto on oiva väline ja käyttötapoja on vaikka millä mitalla erilaisia. Enhän minä ole ongelmasta puhunut.
Ihmetellyt vain jatkuvaa seisovien pöytien sun muiden korostamista karavaanarimatkailu un liittyen. Enhän minä ole ongelmasta puhunut. Se on se ruoan tekoon menevä aika ja arki ja loma on eriasia. Arkena syödään itsetekemää ruokaa ja lomalla muiden valmistamaa. Ai niin, olosuhteiden pakosta Tanskan reissulla oli helpompaa tehdä ruoka autossa. Ei ne Ruotsin ja Tanskan "ABC-asemat" olleetkaan ihan mitä odotin ja ei siellä lomalla viitsinyt jotain ruokapaikkaa alkaa etsimään vaan tehtiin sitten niin että toinen on lasten kanssa ulkona ja toinen tekee ruoan sillä aikaa. Ulkomailla tuo autossa kokkailu lienee sitten se iisimpi tapa. Ulkomailla tuo autossa kokkailu lienee sitten se iisimpi tapa. En tiedä helppoudesta, mutta antoisaa se on. Etenkin grillaaminen. Ostappa ensi kerralla kunnon tuoremakkaraa, sihauta angrybirdstölkki auki ja ala grillaamaan. ![]() Ostappa ensi kerralla kunnon tuoremakkaraa, sihauta angrybirdstölkki auki ja ala grillaamaan. Ootko kokeillu, jos hyväksi olet todennut niin ehkä sitten. Ootko kokeillu, jos hyväksi olet todennut niin ehkä sitten. Sovelsin reseptin sun tarpeisiin. Normaalinen karavaanarimies nauttii paikallisen oluen tai pari ja tutustuu sitäkin kautta kohdemaahansa. Mikä vasta mielenkiintoista onkin, etenkin Saksassa ja Belgiassa. Nyt mie lähen kotio. Ilmastoitua autoakin kivempi paikka ensi viikonloppuna on järvenselkä tai ulkosaari, sellaisia kohti. Elämä on! Ainakin halpa litrahinta. Matkalla halvin lukema oli 1.399 mutta eilen sitten tankattiin 1.469 tästä Power Parkin läheltä. Oonko minä sit epänormaali karavaanimies kun en nauti olutta ollenkaan, koska en nauti sen mausta ja muutenkaan. ![]() Oonko minä sit epänormaali karavaanimies kun en nauti olutta ollenkaan, koska en nauti sen mausta ja muutenkaan. Kyllä me Roksis ollaan Alanin mielestä epänormaaleja karavaanareita kun ei juoda kaljaa, alkoholia ja ei reissata reppu selässä ulkomailla ilman perhettä. Mutta onneksi muut antavat olla meidän sellaisenaan kuin me ollaan. ja kiitos siitä. ![]() Jääty lomalle! Vaunun pakkausta ja vesien laittoa. Aamulla sit reissuun...
![]() Eihän raivuri ole Huyndai merkkinen? En tiedä mikä linglong mahtaa olla, 6e ja rist maksoi koko uusi siima homma. Mulla on sellainen vesakkoleikkuri 3 haarainen metetalliterä osa siinä kiinni. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1305 1306 [1307] 1308 1309 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|